خبرگزاری کار ایران

تدارک پلیس ایلام برای تأمین امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن

کد خبر : ۱۴۴۷۷۲

فرمانده انتظامی استان " ایلام " از آمادگی پلیس برای برقراری نظم و امنیت در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن خبر داد.

فرمانده انتظامی استان «ایلام» از آمادگی پلیس برای برقراری نظم و امنیت در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش ایلنا سردار «علی دولتی» خاطرنشان کرد: در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه عوامل انتظامی استان نظم و امنیت را برای حضور حداکثری مردم فراهم خواهند کرد.

وی با اعلام آمادگی پلیس برای برقراری نظم و امنیت در این مراسم ادامه داد: پلیس برای آنکه در خدمت مردم باشد، تامین نظم، امنیت و امور ترافیکی مراسم راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن را بر عهده دارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: با تلاش مأمورین خدوم نیروی انتظامی در استان ایلام همواره سعی شده است که امنیت و آرامش برای شهروندان برقرار باشد.

وی ادامه داد: بدون تردید خود مردم در این روز بزرگ، برقرار کننده اصلی نظم و امنیت هستند و پلیس نیزهمگام با مردم ولایتمدار و انقلابی، ضمن شرکت در راهپیمایی، فضای آرام و مناسبی را برای شهروندان فراهم خواهد کرد.

فرمانده انتظامی ایلام همچنین از تدارک ویژه و آمادگی نیروی انتظامی برای تأمین امنیت راهپیمایی باشکوه روز ۲۲ بهمن در استان ایلام خبر داد.

فرمانده انتظامی استان ایلام، ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از شهروندان خواست که برای تسهیل در عبور و مرورعابران و تردد خودرو‌ها، همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و عوامل انتظامی حاضر در صحنه اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز