خبرگزاری کار ایران

ظرف ۳روز صورت گرفت؛

دستگیری ۲۶ سارق وکشف ۵۷ فقره سرقت درایلام

کد خبر : ۱۴۲۹۴۷

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به عملیات ویژه پلیس دربرخورد با سارقان از دستگیری ۲۶ سارق وکشف۵۷ فقره سرقت طی ۷۲ ساعت گذشته خبرداد.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به عملیات ویژه پلیس دربرخورد با سارقان از دستگیری ۲۶ سارق وکشف۵۷ فقره سرقت طی ۷۲ ساعت گذشته خبرداد.

به گزارش ایلنا سردار " علی دولتی " درتشریح این خبر گفت: عملیات ویژه برخورد با سارقان با حضور تیم های مختلف از واحدهای اجرایی استان از سه روز پیش آغاز شد که نتایج خوبی را به دنبال داشته است.

وی اضافه کرد: به دنبال وقوع سرقت های مختلف دربرخی از نقاط استان اجرای این طرح ضروری به نظر رسیده که برنامه ریزی و اجرا شد که دراین عملیات و در طی ۳ روز گذشته ۲۶ سارق شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: سارقان دستگیرشده بیشتر در سرقت منزل، مغازه، سیم برق، لوازم داخل خودرو و احشام فعالیت داشتند.

سردار دولتی یادآور شد: دراین عملیات ۵۷ فقره سرقت درشهرستان های ایلام، آبدانان، دره شهر، شیروان، چرداول، مهران، ملکشاهی ودهلران کشف شد.

وی با تاکید بر آمادگی پلیس برای برخورد با مجرمان در تعامل خوب با دستگاه قضایی استان گفت: مردم باید درنگهداری اموال و احشام متعلق به خود بیشترین دقت را داشته و با رعایت نکات حفاظتی و امنیتی راه های سوء استفاده سارقان را مسدود کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز