خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام:

بنیاد برکت یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در استان سرمایه گذاری خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۳۲

استاندار ایلام: بنیاد برکت یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در استان سرمایه گذاری خواهد کرد.

استاندار ایلام گفت: بنیاد برکت یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در استان سرمایه گذاری خواهد کرد.
ˈبه گزارش ایلنا محمدرضا مروارید در حاشیه دیدار با رییس بنیاد برکت اظهار کرد: این سرمایه گذاری در بخش‌های محرومیت زدایی، اشتغال زایی، مدرسه سازی و مسجد سازی انجام می‌شود.

وی همچنین از قول مساعد رییس این بنیاد برای سرمایه گذاری در حوزه‌های نفت و گاز و پتروشیمی استان خبر داد و افزود: ایلام با وجود منابع طبیعی و ظرفیت‌های بالای بازرگانی از جمله مرز مهران می‌تواند به محل مناسبی برای سرمایه گذاری‌های اقتصادی تبدیل شود.

رییس بنیاد برکت نیز در این دیدار یادآور شد: مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان ایلام کانون توجه بنیاد برکت برای مدرسه سازی است.

ˈعارف نوروزیˈ ادامه داد: این بنیاد هفت مدرسه جدید در مقطع ابتدایی در روستاهای محروم ایلام می‌سازد.

وی تاکید کرد: این مدارس دارای ۳۱ کلاس درس بوده و در روستاهای نهر عنبر، چالاب، هلیلان، پتک اعراب، شهرک ولیعصر و شهر چوار و مرکز شهر ایلام ساخته می‌شوند.

رییس بنیاد برکت ادامه داد: این نهاد بنیاد پیش از این پنج مدرسه شامل ۳۲ کلاس درس در روستاهای محروم استان ایلام ساخته بود.

نوروزی اضافه کرد: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) درصدد است بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، یک هزار مدرسه برای خدمات رسانی به مردم در مناطق محروم کشور بسازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز