خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه بهاره از هیجدهم اسفند در دهلران دایر می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۸۹

فرماندار دهلران: در نمایشگاه بهاره، ۶۰غرفه کالا های مورد نیاز مردم را با قیمت های مناسب عرضه خواهند کرد.

ایلنا: فرماندار دهلران از برگزاری نمایشگاه بهاره در این شهرستان خبر داد.

به گزارش " ایلنا "، " بهزاد علیزاده " در نشست تنظیم بازار دهلران با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره از ۱۸ اسفندماه، سیاست مهم دولت تدبیر و امیدرا تنظیم بازار و تثبیت قیمت ها اظهار کرد: مجموعه این اقدامات موجب رضایت مردم وثبات قیمت ها در بازار است.

رییس ستاد تنظیم بازار دهلران بر ذخیره سازی کالاهای پر مصرف ایام عید در شهرستان تاکید کرد و افزود: افزایش سهمیه مرکبات، گوشت سفید وقرمز در این ایام پیگیری شود.

فرماندار دهلران اظهار کرد: در نمایشگاه بهاره این شهرستان ۶۰غرفه، کالا های مورد نیاز مردم را با قیمت های مناسب عرضه خواهند کرد.

وی بر ضرورت ارائه کالاهای باکیفیت در این نمایشگاه تاکید کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان مرزی دهلران نیز تصریح کرد: هدف ازبرپایی نمایشگاه های فصلی، تنظیم بازار و عرضه مستقیم محصولات تولیدی بدون حضور واسطه با هدف حمایت از مصرف کنندگان است.

" تیمور هاشمی " گفت: تیم های بازرسی و تیم سیار تعزیرات حکومتی شهرستان دهلران نیز در زمان برپایی نمایشگاه حضور دارند و برروند قیمت وکالاهای عرضه شده نظارت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز