خبرگزاری کار ایران

مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام قلب تپنده موسیقی در دهه فجر

کد خبر : ۱۳۸۳۰۸

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام: مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد واقع در خیابان پیروزی محل اجراهای زنده موسیقی در دهه فجر سال جاری خواهد بود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد واقع در خیابان پیروزی محل اجراهای زنده موسیقی در دهه فجر سال جاری خواهد بود.

به گزارش ایلنا، عمران خودآموز اظهار کرد: کنسرت موسیقی ویژه بانوان با حضور گروه اعزامی از تهران در این مجتمع در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

وی، اجرای این کنسرت موسیقی را به منظور ایجاد فضای شاد و بانشاط برای بانوان ایلامی به ویژه کودکان و نوجوانان ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و افزود: در این ایام همچنین ویژه برنامه‌های خاص کودکان اعم از موسیقی، شعر و داستان و قصه سرایی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ابراز کرد: کنسرت موسیقی با حضور نوازندگان ایلامی با سرپرستی محمدجواد شوهانی خواننده ارزنده استان نیز اجرا می‌شود.

خودآموز، گفت: در همین ایام با برنامه ریزی‌های صورت گرفته برنامه آوازخوانان محلی با اشعار متناسب با فرهنگ بومی و آداب و سنن ایلامی و شئونات اسلامی به مدت ۲ روز در این مجتمع اجرا که این برنامه نیز با همکاری ستاد دهه فجر و صدا و سیمای مرکز ایلام برگزار می‌شود.

وی، افزود: اجرای برنامه‌های دهه فجر اسلامی در سال ۹۲ مبنی بر گسترش صبغه جشن و سرور با بهره گیری از الگوهای بهینه و جذاب و فراگیر سازی برنامه‌های امید آفرین و نشاط افزایی پویا و اثر بخش برای مقاطع مختلف سنی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها، تلاش می‌شود که ضمن توجه به مولفه‌ها و باورهای فرهنگی منطقه‌ای و بومی، برنامه‌های جذاب در راستای نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی با رویکرد مخاطبان جوان اجرا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز