خبرگزاری کار ایران

مدیر گزینش دانشگاه آزاداسلامی واحد ایلام منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۷۳

مراسم تودیع ومعارفه مدیر گزینش دانشگاه آزاداسلامی واحدایلام برگزار شد.

مراسم تودیع ومعارفه مدیر گزینش دانشگاه آزاداسلامی واحدایلام با حضور اسدی از گزینش سازمان مرکزی، هیات رئیسه ومدیران ومعاونین این واحددانشگاهی در محل سالن جلسات برگزار شد.

به گزارش ایلنا در ابتدای این مراسم شهریار عباسی رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد ایلام ضمن خیرمقدم به حضار به برخی از ویژگی‌های مدیران گزینش و حساسیت‌های کار در دفا‌تر گزینش اشاره داشت و گفت: امانتداری، سرعت عمل و هماهنگی از شاخص‌های فعالیت در گزینش است.

عباسی گفت: قطعا وظیفه گزینش مهم است و اگر نیروی انسانی سالم نباشد و صلاحیت نداشته باشد همه چیز به تاراج خواهد رفت.

وی خاطر نشان ساخت: انتخاب صحیح نیروی انسانی نه تنها مهم‌ترین عامل در بالندگی سازمانی است بلکه از وارد شدن صدمات در یک سازمان جلوگیری خواهد کرد.

رئیس واحدایلام همچنین از زحمات حجت الاسلام هواسی مدیر سابق گزینش دانشگاه تشکر کرد و افزود: باتوجه به پتانسیلی که حجت الاسلام هواسی دارد در بخش‌های مختلف فرهنگی از وجود ایشان استفاده می‌شود.

عباسی همچنین انتصاب احسان میرزاحسینی که از اعضای هیات علمی کروه معارف می‌باشد را تبریک گفت.

همچنین در ادامه اسدی از گزینش سازمان مرکزی در ادامه به تشریح وظایف گزینش پرداخت وگفت: چایگاه گزینش در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار حائز اهمیت است و در همین راستا بسیاری ازرویکرد‌ها، روش‌ها و فرم‌ها در سازمان مرکزی مورد بازبینی و تجدید نظر قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: نقشی که گزینش درسرنوشت کارکنان واعضاءهئیت علمی دارد از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است از این رو باتوجه به حجم بالای کار، با تفویض اختیار به استان‌ها باعثافزایش سطح کیفی کار‌ها در سازمان و استان‌ها خواهد شد.

وی منشاء خیرات جامعه را دانشگاه دانست و بیان داشت: موثر‌ترین نیرو‌ها در دانشگاه، اساتید وکارکنان هستند؛ بنابراین فعالیت گزینش زمانی حساس می‌شود که انتخاب این نیرو‌ها براساس ارزش‌های انقلاب که خون بهایی چون خون شهیدان دارد به درستی انجام شود.

اسدی گفت: کار در گزینش حرکت در مسیر کمال را کوتاه می‌کند و این باعثمی‌شود تا در این مسیر خداوند را همواره شاهد و ناظر اعمال و کردارمان ببینیم.

وی همچنین با قرائت حکم احسان میرزاحسینی بعنوان مدیر گزینش واحدایلام معرفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز