خبرگزاری کار ایران

مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان ملکشاهی معرفی شد

کد خبر : ۱۳۱۹۰۰

با حضور مدیر عامل، فرماندار ملکشاهی، مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان ملکشاهی معرفی شد.

با حضور مدیر عامل، فرماندار ملکشاهی، و جمعی از مسئولین شرکت در محل فرمانداری شهرستان ملکشاهی مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان ملکشاهی معرفی شد.

به گزارش ایلنا در این جلسه ابتدا بیرنوندی مدیرعامل شرکت آبفای استان ضمن قدردانی از همکاری فرماندار و سایر مسئولین این شهرستان، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت در این شهرستان را ارئه دادند.

وی گفت: خوشبختانه در این شهرستان فعالیتهای خوبی برای آبرسانی و رفع مشکلات آب این شهرستان انجام گرفته، که از جمله آن می‌توان به افتتاح مخزن ذخیره آب ۵هزار متر مکعبی و حفر چند حلقه چاه، حدود۷کیلومتر خط انتقال و ۵کیلومتر شبکه توزیع اشاره کرد.

وی ادامه داد؛ هم اکنون نیز طرح‌هایی برای رفع مشکلات آب این شهرستان در دست اجراست که کار اجرایی آن‌ها شروع شده و برای تکمیل نیازمند همکاری مسئولان استان است.

وی اضافه کرد؛ برای رفع مشکلات کوتاه مدت این شهرستان یک حلقه چاه در محله دلگشا در حال حفر و تجهیز است که انشا ا… تا ۳ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خاطرنشان کرد؛ طرح آبرسانی به شهر ملکشاهی از سد ایلام به طول۲۲کیلومتر نیز در دست اجراست، که خوشبختانه با تلاش مسئولان استان اعتبار آن در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفته است و در حال انجام است. و مناقصه آن بزودی برگزار می‌شود.

سپس حسنی معاون مالی و پشتیبانی نیز گزارشی از وضعیت درآمد و هزینه‌های شرکت ارائه دادند.

در ادامه حسین پورفرماندار ملکشاهی ضمن قدردانی از مدیریت و مجموعه کارکنان شرکت آب و فاضلاب بخاطر فعالیتهای در خور توجه در این شهرستان؛ ابراز امیدواری کرد با ادامه فعالیتهای شرکت در زمینه اجرای پروژه‌های آبرسانی مشکلات این شهرستان مرتفع شود.

در پایان این مراسم آقای محسن ادیبی فر بعنوان مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان ملکشاهی معرفی و از خدمات آقای پیرباوه‌پور قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز