خبرگزاری کار ایران

کاهش ۳۳ درصدی سرقت‌ها در شهرستان شیروانچرداول

کد خبر : ۱۳۱۸۹۰

فرمانده انتظامی شهرستان شیروانچرداول دراستان ایلام از کاهش ۳۳ درصدی وقوع سرقت ها دراین شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروانچرداول دراستان ایلام از کاهش ۳۳ درصدی وقوع سرقت ها دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا سرهنگ " بهروز علیمرادی " با اشاره به روند موفقیت های پلیس دراین شهرستان گفت: با تلاش شبانروزی پلیس شاهد کاهش ۳۳ درصدی وقوع سرقت ها درنه ماهه سال جاری بودیم.

وی درادامه به افزایش ۱۹درصدی کشفیات اشاره کرد وگفت: پلیس دراین شهرستان با بکارگیری تمام توان انسانی و تجهیزاتی موفق شده تا میزان کشفیات سرقت ها را درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد افزایش دهد.

این مسئول انتظامی این میزان موفقیت را نتیجه برنامه ریزی های پیشگیرانه ومشارکت وهمکاری مردم با پلیس عنوان کرد وگفت: مقابله با جرائم امری مشارکتی است که با همکاری همه ارگان های دولتی و آحاد مردم میسرخواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروانچرداول مشارکت مردم را به عنوان اصلی ترین سرمایه وراهکارکنترل وپیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست وخاطرنشان کرد: پلیس با آموزش ومشارکت دادن مردم دربرنامه های خود سعی دارد تا احساس امنیت را درجامعه گسترش دهد.

سرهنگ علیمرادی درپایان باهشدار به شهروندان ازآنان خواست تا با رعایت هشدارهای پلیسی راه هرگونه سوء استفاده را ازسارقان بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز