خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان:

اراده و اهتمام استاندار ایلام برای تسریع در روند توسعه‌ای استان ستودنی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۷۷

شکی نیست اگر قراراست اتفاق تازه‌ای در عرصه توسعه‌ای استان رخ دهد باید همهٔ افراد خلاق ودلسوز ومتعهد تحت نظارت واحد مقام ارشد استان در جهت اجرای برنامه‌های ایشان در یک کار تیمی منسجم، فعالانه حضور داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: تحرک و پویائی مجموعه مدیران ارشد استان برای رفع مشکلات، صحبتهای دلگرم کننده وراهکارهای اجرائی مروارید استاندار ایلام ودرک درست ایشان از توانمندیهای بالقوه استان وشرایط موجود باعثشده تا مدیران دستگاهای اجرائی با تلاش مضاعف پیگیر کارهای حوزه خود باشند.

به گزارش ایلنا فرزاد فتاحی افزود: شکی نیست اگر قراراست اتفاق تازه‌ای در عرصه توسعه‌ای استان رخ دهد باید همهٔ افراد خلاق ودلسوز ومتعهد تحت نظارت واحد مقام ارشد استان در جهت اجرای برنامه‌های ایشان در یک کار تیمی منسجم، فعالانه حضور داشته باشند.

فتاحی اظهار داشت: ایجاد فضای امید ونشاط در جامعه که از اهداف دولت مردمی وامید آفرین دکتر روحانی می‌باشد. جز با همدلی و وفاق وحرکت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های اتخاذ شده دولت و باهماهنگی وهمکاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی امکان پذیر نخواهد بود.

وی تشریح کرد: جامعه ورزش و جوانان در همین راستا ودر طول مدت کوتاهی که از تشکیل دولت اعتدال و امید می‌گذرد با بسیج امکانات واستفاده از خرد جمعی در قالب یک کار منسجم تیمی توانسته با همکاری وحمایت استاندار و مجموعه معاونین ایشان و نمایندگان پر تلاش، اعتبارات بسیار خوبی را در سطوح ملی جذب زیر ساخت‌های ورزشی وهمچنین کسب افتخارات ارزشمند در حوزه قهرمانی و همگانی کنند.

این مسئول ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که ورزش می‌تواند در گردش چرخ توسعه استان نقش تأثیر گذاری داشته باشد. و این موضوع را در عمل نیز ثابت کرده‌ایم.

وی در پایان افزود در ملاقاتی که اخیرا «با استاندار، معاونین برنامه ریزی وسیاسی امنیتی داشته وضعیت ورزش و جوانان استان را تشریح وبرنامه‌ای آینده را مورد بررسی قرار دادیم و با دستور مروارید مقرر شد ضمن حمایت از برنامه‌ای ارائه شده بزودی زمینه حمایت از سه رشته ورزشی توسط شرکت‌های گاز، پترو شیمی وسیمان ایلام بعمل آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز