خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام:

عادل نوروزی چهره‌ای ماندگار در استان ایلام است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۶۱

فعالیت‌های پرثمر عادل نوروزی رئیس سابق و بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحدایلام طی سالیان گذشته وی را به چهره ماندگار استان ایلام تبدیل کرده است.

عادل نوروزی(رئیس اسبق دانشگاه آزاد) چهره ای ماندگار است وباید در مراسمی از ایشان تجلیل شود.

به گزارش ایلنا مروارید در جلسه معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاداسلامی واحدایلام که با حضور دکتر یزدی صمدی عضو هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاداسلامی که در سالن بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام برگزار شد از زحمات ویژه عادل نوروزی رئیس سابق وبنیانگذار واحدایلام تجلیل کرد.

استاندار ایلام خاطر نشان کرد: در ۳۰ سال گذشته نهال علم و دانش در سراسر کشور کاشته شده است و امروز به درخت پرثمری تبدیل شده است.

مروارید خاطر نشان کرد: فعالیت‌های پرثمر عادل نوروزی رئیس سابق و بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام طی سالیان گذشته وی را به چهره ماندگار استان ایلام تبدیل کرده است.

مقام عالی دولت دراستان ایلام تصریح کرد: لازم است در مراسمی از خدمات علمی و توسعه‌ای عادل نوروزی به عنوان چهره ماندگار استان تجلیل به عمل آید که انشالله در آینده نه چندان دور مراسمی دراین رابطه برگزار خواهدشد.

وی تصریح کرد: باید آرمانهای عادل نوروزی در ایجاد رشته های دکتری وکارشناسی ارشد از سوی مدیریت جدید دانشگاه پیگیری شود.

استاندار ایلام در پایان گفت: ضمن تقدیر از زحمات حسینی نیا رئیس سابق دانشگاه آزادایلام از حسن انتخاب شهریار عباسی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاداسلامی واحدایلام تقدیر می کنم.

وی گفت: عباسی رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحدایلام جزء نخبگان علمی استان است وانشالله که با مدیریت صحیح اداره کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز