خبرگزاری کار ایران

کلنگ زنی فاز نخست توسعه شبستان امام زاده علی صالح(ع) در هفته وقف

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۸۰

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، از کلنگ زنی فاز نخست طرح توسعه شبستان امام زاده علی صالح(ع) شهرستان مهران با حضور مسئولان استانی در گرامی داشت هفته وقف خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، از کلنگ زنی فاز نخست طرح توسعه شبستان امام‌زاده علی صالح(ع) شهرستان مهران با حضور مسئولان استانی در گرامی داشت هفته وقف خبر داد.

به گزارش ایلنا حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، اظهار کرد: فاز نخست این طرح در ضلع شرقی امام‌زاده به مساحت یک هزار و ۴۸۱ متر مربع در گرامی داشت هفته وقف کلنگ زنی خواهد شد.

وی، تصریح کرد: برای این طرح عظیم عمرانی اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال مورد نیاز است که استانداری ایلام ۵ میلیارد ریال آن را مصوب کرده است.

حجت الاسلام کاروند، بیان کرد: در مرحله نخست طرح مذکور عملیات پی، گود برداری، نصب سازه فلزی پیچ و مهره‌ای و سفت کاری انجام خواهد گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، اضافه کرد: تاکنون اقداماتی نظیر آزمایش خاک فاز نخست طرح توسط مکانیک خاک استان، طرح نقشه مهندسان ارسن بنا، تهیه نقشه دفتر فنی استانداری و معاونت بهره برداری سازمان اوقاف مرکز به اتمام رسیده است.

وی توسعه شبستان، ورودی، نصب اولین گلدسته، احداثکلاس‌های آموزشی و فرهنگی، انباری و موتورخانه را از قسمت‌های مختلف در ضلع شرقی این بقعه عنوان کرد.

حجت الاسلام کاروند، یادآور شد: پیش بینی می‌شود عملیات فاز نخست این طرح عمرانی عظیم به مدت ۱۰ ماه به طول انجامد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز