خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

مشکلات بیمارستان مصطفی خمینی(ع) ایلام حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۶۵

بافت قدیمی بیمارستان مصطفی خمینی(ره) ایلام سبب ایجاد مشکلاتی شده است که در خدمت دهی به جامعه هدف تأثر می گذارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بافت قدیمی بیمارستان مصطفی خمینی(ره) ایلام سبب ایجاد مشکلاتی شده است که در خدمت دهی به جامعه هدف تأثر می گذارد.

به گزارش ایلنا، علی دلپیشه در جلسه تخصصی بررسی مسایل و مشکلات بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) ایلام اظهار کرد: به طور قطع در هر جایی که مبحثخدمتگذاری به مردم مطرح باشد، باید توجه خاصی به آن معطوف داشت و مشکلات و مسایل آن را در اولویت کاری قرار داد.

وی افزود: بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) شهر ایلام یکی از مراکز درمانی استان است که در آن از سوی پرسنل و دست اندرکاران خدمات ارزشمندی به مردم و شهروندان ارائه شده و در این بیمارستان همه پرسنل در راستای خدمت دهی به مردم تلاش و اهتمام خود را به کار بسته اند و سعی دارند که در راستای خدمت از هیچ تلاشی فرو گذاری نکنند و لازم است که مشکلات و مسایل آن نیز با جدیت پی گیری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: در این بیمارستان با توجه به بافت قدیمی و فضای موجود، مشکلاتی وجود دارد که بر روی میزان خدمت رسانی به جامعه هدف تاثیرگذار است و لازم است که از فضا و زیرساخت آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

وی افزود: اگر در این بیمارستان از پزشکانی متعهد و مسوولیت پذیر برای خدمت به مردم در بیمارستان ها استفاده می کنیم، به گونه ای قابل قبول باید شرایطی از جمله شرایط مقیم بودن را برای آنان هم در جهت کمک به بیماران و هم رفاه و آسایش بیشتر آنان فراهم کنیم که خوشبختانه این امر از سال گذشته در بخش هایی از این بیمارستان عملی شده و امیدواریم در آینده نیز این مهم در دیگر بخش ها نیز عملی شود.

دلپیشه عنوان کرد: پیگیری مشکلات و نارسایی های موجود در این بیمارستان یکی از اولویت هایی است که در حوزه درمان باید انجام گیرد و به طور قطع در این راه راهکارهای مناسب را به کار می گیریم تا بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز