خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان ایلام:

در صد روز، ۹۰۶ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه کالا در استان انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۴۵

از ابتدای شروع به کار دولت یازدهم، ۵۳۰ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه و توزیع کالا استان انجام شده است.

مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: از ابتدای شروع به کار دولت یازدهم، ۵۳۰ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه و توزیع کالا استان انجام شده است.

به گزارش ایلنا محمد مددی افزود: در این صد روز، ۹۰۶ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه کالا در استان انجام شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در همین مدت ۹ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده هایی از جمله بسته بندی تخمه آفتابگردان و پروتئین سویا، تیرچه پیش ساخته خرپایی، خدمات شارژ سیلندر گاز مایع، سنگدانه مورد مصرف در بتن، قاب مهتابی، خیارشور، چیپس، شیر پاستوریزه کم چرب و پوشش محافظ بهداشتی صادر شد.

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: تدوین شش استاندارد ملی ایران توسط کارشناسان این اداره کل و آموزش بیش از سه هزار نفر ساعت به مدیران کنترل کیفیت و کارکنان، صدور ۷ مورد مجوز استفاده از علامت استاندارد، تعلیق و ابطال ۲۴ مورد پروانه کاربرد علامت استاندارد و تمدید ۱۹ پروانه استاندارد، سایر فعالیت های این اداره کل از ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز