خبرگزاری کار ایران

نماینده کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان ایلام:

دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران فرصتی برای معرفی توانمندی‌ روابط عمومی‌هاست

کد خبر : ۱۲۵۴۱۹

نماینده کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان ایلام از تمامی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان خواست وضعیت و کارکرد مجموعه خود را نیز در این جشنواره مورد ارزیابی قرار دهند.

نماینده کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان ایلام از تمامی روابط عمومی‌های سازمان‌ها، نهاد‌ها، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان خواست با حضور و شرکت شایسته در کنفرانس و جشنواره روابط عمومی ایران ضمن ارتقاء دانش علمی خود، وضعیت و کارکرد مجموعه خود را نیز در این جشنواره مورد ارزیابی قرار دهند.

به گزارش ایلنا برگزاری سالانه کنفرانس و جشنواره روابط عمومی‌ها که طی روزهای ۲۳ و ۲۴ دی ماه سال‌جاری در تهران برگزار می‌شود و امسال دهمین دوره آن است، فرصت مغتنمی است که مدیران و کارکنان روابط عمومی داشته‌ها و دانسته‌های خود را ارتقاء بخشیده با ارزیابی‌های صورت گرفته در جشنواره و نتایج حاصل از آن فارغ از هر نتیجه‌ای، به جایگاه خود پی ببرند.
مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام تاکید کرد: با تلاش مضاعف و استفاده از تجربیات دیگر روابط عمومی‌های شرکت کننده در کنفرانس و جشنواره و با خلاقیت و نوآوری می‌توان مسیر پیشرفت و تعای را طی کرد.
جعفر رشیدی افزود: آشنایی و برقراری ارتباطی موثر و سازنده با روابط عمومی‌های دیگر، اساتید و فعالان و کارگزاران روابط عمومی کشور، شرکت در کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه جانبی از جمله ویژگی‌های برجسته کنفرانس و جشنواره روابط عمومی‌هاست که در ۲۳ و ۲۴ دی ماه و به همت موسسه کارگزاران روابط عمومی برگزار می‌شود.
نماینده کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان ایلام خاطر نشان کرد: از تمامی همکاران گرامی خودم به عنوان مدیران و کارکنان تلاشگر حوزه روابط عمومی سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان ایلام می‌خواهم که با حضور یکپارچه و موثر خود در این رویداد بزرگ، جایگاه ویژه‌ای را برای روابط عمومی‌های استان رقم بزنند..
جعفر رشیدی گفت: این جشنواره در دو سطح ملی و بین المللی و در بخش‌های ویژه، اصلی، انتشارات، فعالان روابط عمومی و جوایز روابط عمومی دیجیتال برگزار می‌شود که در بخش‌های مورد نظر بهترین پژوهش، بهترین ارتباط رسانه‌ای، بهترین ارتباط مردمی، ارتباط درون سازمانی، تبلیغات، بهترین کتاب و بروشور روابط عمومی، وبلاگ، وب سایت و… مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
نماینده کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان ایلام در پایان خاطر نشان کرد: مهلت شرکت در جشنواره بیستم آذر ماه در نظر گرفته شده است و روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام به عنوان نماینده کنفرانس و جشنواره در استان این آمادگی را دارد که در صورت نیاز با ارائه مشاوره به روابط عمومی‌های استان، شرایط حضور شایسته همکاران گرامی را در جشنواره و کنفرانس به وجود آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز