خبرگزاری کار ایران

ایلام میزبان مسابقات قرآن کریم مرحله استانی‌ست

کد خبر : ۱۲۳۶۲۴

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام: ایلام ۱۰ و ۱۱ آذر سال جاری میزبان مسابقات قرآن کریم مرحله استانی است.

حجت الاسلام حسن شهیدی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، اظهار کرد: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی روزهای یک شنبه ویژه برادران و دو شنبه خواهران ۱۰ و ۱۱ آذر سال جاری در سالن جلسات هتل زاگرس شهر ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، وی، تصریح کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت،، ترتیل و حفظ ۵،۱۰، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم در مقاطع سنی شکوفه‌ها و بزرگ سالان خواهر و برادر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسن شهیدی، بیان کرد: در این مسابقات که از صبح تا شب روز‌های مذکور به طول می‌انجامد، نفرات بر‌تر هر رشته با هم به رقابت می‌پردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، اضافه کرد: در مرحله استانی این دوره از مسابقات، نفرات بر‌تر اول تا سوم مورد تجلیل قرار گرفته و نفرات اول رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی، یادآور شد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات در هفته وحدت و در آستانه میلاد پربرکت پیامبر اسلام(ص) برگزار و مکان برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز