خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان ویژه ایلام پلیس:

پلیس، خدمتگزار بی منت مردم است

کد خبر : ۱۲۲۸۳۹

پلیس باید در بالاترین معیار انسانی و اسلامی باشد.

سرهنگ «احمد نورعلی» فرمانده یگان ویژه ایلام پلیس را در خدمت مملکت اسلامی و خدمتگذاربی منت مردم دانست و گفت: پلیس بایستی در بالا‌ترین معیار انسانی و اسلامی باشد.

به گزارش ایلنا فرمانده یگان ویژه ایلام با با بیان اینکه کارکنان بر اساس معیارهای اسلامی جذب این نهاد انقلابی می‌شوند، افزود: نیروی انتظامی نیاز به مأمورانی دارد که خدمتگذار مردم و دلسوز برای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی باشند.

وی با اشاره به روایتی از پیامبرعظیم الشأن اسلام(ص) که برای اخلاق حسنه برانگیخته شده‌اند، کارکنان جدیدالورود به پیکره یگان ویژه ایلام را به اخلاق خوش و خدمتگذاری به مردم توصیه و خاطر نشان کرد: شما امروز به عنوان مأمور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، مدافع ارزش‌ها شناخته می‌شوید و مردم به امنیت آفرینی شما جوانان غیور امیدوار است.

سرهنگ نورعلی گفت: خدمت صادقانه و به موقع، رضایتمندی خدا و خلق خدا را به دنبال دارد و سعادت دنیا و آخرت نیز در گرو همین رضایتمندی است.

وی خاطرنشان کرد: بایستی احساس امنیت را در مردم تقویت و با تلاش و کوشش بیشتر، امنیت پایدار را برای مردم این استان که حماسه ماندگار آنان در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است فراهم ساخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز