خبرگزاری کار ایران

آبدانان از امن‌ترین شهرستان‌های ایلام است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۴۳

فرمانده انتظامی آبدانان: این منطقه یکی از امن ترین شهرستان‌های استان ایلام است.

فرمانده انتظامی آبدانان گفت: این منطقه یکی از امن‌ترین شهرستان‌های استان ایلام است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ˈعلی مهریˈ بیان کرد: کارکنان ماموران ی انتظامی این شهرستان با احساس مسوولیت شرعی و قانونی برابر موازین سازمانی شب و روز مشغول ارائه خدمات امنیتی، اداری، انتظامی و قضایی به مردم آبدانان هستند.

وی افزود: نیروی انتظامی، با به کارگیری تمام توان عملیاتی خود در قالب پنج پاسگاه و کلانتری و مرکز فرماندهی و راه اندازی گشت شبانه روزی، امنیت و آرامش کامل را در شهرستان آبدانان برای مردم به ارمغان آورده‌اند.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس آبدانان در دهه نخست محرم با اجرای تدابیر ویژه امنیتی و انتظامی زمینه اجرای بهینه آیین‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان در ۵۰ نقطه شهری و روستایی آبدانان را به نحو مطلوب مهیا کردند.

فرمانده انتظامی آبدانان تاکید کرد: این شهرستان اکنون با همکاری و همراهی سازنده مردم در کنار حمایت مدیران اجرایی یکی از آرام‌ترین و امن‌ترین مناطق استان ایلام است.

سرهنگ مهری یاد آور شد: مردم این شهرستان در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک و نا‌امنی می‌توانند موضوع را فوری به با سامانه ۱۱۰ پلیس و نیروی انتظامی آبدانان گزارش دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز