خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی شرکت گاز استان خبر داد؛

قطع گاز در برخی نقاط شهر ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۵۷۳

روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام از قطع گاز برخی از مناطق شهر ایلام خبر داد.

به گزارش ایلنا از ایلام به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام در اطلاعیه ای که دلیل آنرا وجود نشتی شدید در شبکه توزیع گاز شهری در حوزه شمالی شهر ایلام و ضرورت انجام تعمیرات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز هرگونه خطر اعلام کرد از قطعی گاز برخی مناطق شهر ایلام از ساعت ۱۲:۱۵ ظهر روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ به مدت ۶ ساعت خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: 

به اطلاع مشترکین محترم ساکن در محدوده‌های مذکور می‌رساند بدلیل وجود نشتی شدید در شبکه توزیع گاز شهری در حوزه شمالی شهر ایلام و ضرورت انجام تعمیرات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز هرگونه خطر یا حادثه ناگواری برای شهروندان گرامی، گازمناطق،  محدوده‌های میدان فاتحان میمک _ محله الهیه _ کوچه پارک ملت و کوچه‌های منشعب از آن حد فاصل میدان فاتحان میمک تا میدان شهدا _  خیابان شهدا _ خ شهید سالخورده _ خیابان شهید میرزا حاجیانی و کوچه‌های منشعب سمت پایین بلوار صدوقی‌ از ساعت ۱۲:۱۵ ظهر روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ به مدت ۶  ساعت قطع می‌شود.

 خواهشمند است تمامی مشترکین گرامی در محدوده‌های یاد شده ضمن بستن شیر اصلی گاز منازل خود، از هر‌گونه دستکاری در وسایل گاز‌سوز منزل و یا تاُسیسات گاز شهری خودداری و در صورت نیاز با شماره تلفن 194 واحد امداد شرکت گاز تماس برقرار کنید. 

بدیهی است با پایان تعمیرات اضطراری مذکور و تزریق مجدد گاز به شبکه شهری، همکاران ما در شرکت گاز شهرستان ایلام جهت وصل گاز منازل مراجعه خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز