خبرگزاری کار ایران

سرپرست خبرگزاری ایلنا در ایلام رتبه دوم اطلاع رسانی اخبار نیروی انتظامی را به دست آورد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۳۱

سردار علی دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام صبح امروز سه شنبه ۲۳ مهرماه از خبرنگار خبرگزاری ایلنا تقدیر کرد.

ایلنا: سردار علی دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام صبح امروز سه شنبه ۲۳ مهرماه از خبرنگار خبرگزاری ایلنا تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا فرمانده انتظامی استان ایلام صبح امروز در نشستی با حضور مسئولان ستاد فرماندهی انتظامی استان ایلام از تلاش های فعالان عرصه خبر و اصحاب رسانه استان ایلام تقدیر به عمل آمد.

در این آئین خبرگزاری ایلنا به لحاظ انعکاس اخبار در حوزه نیروی انتظامی رتبه دوم را کسب کرد.

سردار دولتی گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها نقش مهمی در سوق دادن افکار عمومی در جامعه دارند و رسانه‌های فعال در استان ایلام همیشه همکاری خوبی با پلیس در راستای تقویت احساس امنیت در جامعه داشته‌اند.

وی ادامه داد: خبرگزاری‌های ایلنا، فارس و ایرنا همکاری بسیار خوبی با مجموعه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام در انعکاس اخبار داشته‌اند.

رسالت اصلی خبرنگار آگاهی بخشیدن به جامعه است و اگر خبرنگاران داخلی نتوانند این رسالت را به انجام رسانند جامعه به سمت و سوی دیگری گرایش می یابد.

متن این لوح سپاس به این شرح است:

سرپرست محترم خبرگزاری ایلنا سرکارخانم مریم جهانی

نیروی انتظامی همواره تلاش دارد با ارتباط و تعامل با سازمان‌ها و نهادها و اقشار اجتماعی با هدف تقویت وفاق اجتماعی و همسویی سازمان‌ها و نهادهای دولتی، در پیشگیری از حوادثاجتماعی امنیت مطلوب را در جامعه ایجاد کند.

نیروی انتظامی برای تعامل بخشی، اهمیت ویژه‌ای قائل است که سهم عمده‌ آن از طریق مشارکت عمومی تحقق می‌یابد.

از این رو از جنابعالی به خاطر تعامل و مشارکت با نیروی انتظامی، در راستای اجرای برنامه‌های هفته ناجا صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم. امید است در پرتو عنایات حق تعالی و ایفای رسالت خطیر خود، که همان تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است موفق و مؤید باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز