خبرگزاری کار ایران

۸ درصد اعتبارات ایلام جذب شد

کد خبر : ۱۱۱۱۰۱

معاون عمرانی استاندار ایلام: فاز اول پتروشیمی ایلام در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه تاکنون هشت درصد اعتبارات استانی جذب شده است گفت: فاز اول پتروشیمی ایلام در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، احمد کرمی در بازدید از شهرستان دهلران اظهار داشت: تا پایان سال باید تمام پروژه‌های نیمه تمام استان به سرانجام برسند.

وی اظهار داشت: کل اعتبارات اختصاص یافته استانی به ایلام امسال ۱۷۷ میلیارد تومان است که در بخش‌های مختلف و در کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها توزیع شده است.

کرمی افزود: از این میزان اعتبار تاکنون هشت درصد آن جذب و بین دستگاه‌های مربوطه توزیع شده است. وی افزود: با توجه به مشکلات و محدودیت‌های اعتباری پروژه‌های عمرانی، اولویت ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان است.

معاون عمرانی استاندار ایلام اظهار داشت: سال گذشته در حوزه‌های آب و ورزش جوانان پروژه‌های خوبی داشتیم که به بهره برداری رسیدند و تا پایان سال تلاش ما بر این است پروژه‌های تاثیر گذار در استان به سرانجام برسند.

وی عنوان کرد: دستگاه ه‌ها دولتی باید پروژه‌هایی که بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند در اولویت کاری خود قرار دهند تا این پروژه‌ها تکمیل شوند.

وی گفت: اعتبارات ردیف‌های ملی که امسال به استان اختصاص یافته ۶۰ میلیارد تومان بوده است.

فاز اول پتروشیمی ایلام باحضور رئیس جمهور افتتاح می‌شوداحمد کرمی معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: با توجه به تکمیل فاز اول پتروشیمی ایلام در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: استاندار ایلام برای افتتاح فاز اول این پتروشیمی از رئیس جمهور دعوت کرده که در آینده نزدیک با حضور رئیس جمهور این پتروشیمی افتتاح می‌شود.

کرمی بیان داشت: پتروشیمی ایلام از طرحهای محرک استان است و نقش به سزایی در اشتغال دارد و در این واحد پتروشیمی سالیانه ۳۰۰ هزار تن پلی اکتیلن سنگین تولید می‌شود.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین پروژه پتروشیمی ایلام خط ۱۳۰ کیلومتری اتیلن بود که انجام شده و خوشبختانه مشکل آب پتروشیمی هم حل شده است.

کرمی افزود: واحد الفین پالایشگاه ایلام از پیشرفت خوبی برخوردار است و پیمانکار به صورت جدی درحال کار است و تا تکمیل واحد الفین خوراک این پتروشییمی از غرب تامین می‌شود.

وی بیان داشت: تاکنون اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد تومان در این واحد سرمایه گذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز