خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هفته ناجا در ایلام بر پایه امنیت برنامه‌ریزی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۵۷

فرمانده انتظامی ایلام: برنامه‌های هفته نیروی انتظامی بر پایه ایجاد امنیت عمومی و مشارکت عمومی مردم برنامه‌ریزی شده است.

سردار علی دولتی اظهار داشت: برنامه‌های هفته نیروی انتظامی بر پایه ایجاد امنیت عمومی و مشارکت عمومی مردم برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایلنا، وی افزود: برگزاری صبحگاه مشترک با سپاه پاسداران و مسئولان استانی و تقدیر از کارکنان ساعی نیروی انتظامی، مانور اقتدار در میدان صبحگاه از سری برنامه‌های هفته نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد: همچنین قرائت پیام مهر در مدارس استان ایلام، حضور کار‌شناسان اجتماعی در مدارس، محلات نیز از برنامه‌های ما در هفته نیروی انتظامی است.

وی گفت: بازگشایی شهرک ترافیک، برگزاری مسابقات دارت نیروهای مسلح، همایش امنیت و اتاق فکر بنیاد ملی نخبگان و همچنین ملاقات‌های مردمی، نشست با شوراهای حل اختلاف، نمایندگان مجلس و دانشگاه‌ها و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و سران طوایف از برنامه‌های تدوین شده هفته نیروی انتظامی است. دولتی اظهار داشت: غبارروبی از مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های محترم آنان، جانبازان و ایثارگران و عیادت ازکارمندان بیمار نیز از برنامه‌هایی است که به این هفته حال و هوایی دیگر می‌بخشد.

وی افزود: در هفته نیروی انتظامی پاسگاه مهر گچی در ایلام و همچنین دو پاسگاه در شهرستان‌های آبدانان و مهران افتتاح می‌شوند.

فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد: جا دارد که از زحمات اصحاب رسانه در بحثآموزش و اطلاع رسانی درست اخبار به مردم تشکر و قدردانی کنم. وی گفت: رسانه‌ها با قلم خود می‌توانند در بحثامنیت جامعه بسیار موثر باشند.

وی با اشاره به اینکه ما پلیس پاسخگو هستیم و خوشحال می‌شویم که از ما انتقاد کنند، تصریح کرد: انتقاد باید طوری باشد که موجب بدبینی مردم نشود و همچنین خدشه‌ای به نظام وارد نسازد. فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد: خبرنگاران باید با قلم خود امنیت را در جامعه حاکم کنند نه اینکه باعثایجاد نا‌امنی و تشویش در جامعه شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز