خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان مطرح کرد:

آموزش‌های چهره به چهره با حضور کارشناسان نیروی انتظامی در هفته ناجا

کد خبر : ۱۰۹۷۲۸

با توجه به فصل بازگشایی مدارس ودانشگاه ها آموزش های چهره به چهره درمراکز آموزشی رونق خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان با تاکید براجرای دقیق برنامه های هفته ناجا دراین شهرستان گفت: با توجه به فصل بازگشایی مدارس ودانشگاه ها آموزش های چهره به چهره درمراکز آموزشی رونق خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا سرهنگ " علی مهری " گفت: توسعه برنامه های آموزش همگانی وبرگزاری کلاس های چهره به چهره برای جامعه هدف از اولویت برنامه های هفته ناجا دراین شهرستان خواهد بود.

وی اضافه کرد: درکنار این فعالیت توجه به فضای مجازی فرهنگ سازی درخصوص نحوه استفاده از اینترنت وبازی های رایانه ای از دیگر موضوعاتی است که برنامه های ویژه ای را برای آن درنظر گرفته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان به جایگاه والای خانواده کارکنان نیروی انتظامی درجامعه اشاره وگفت: برای قدردانی از زحمات خانواده های محترم کارکنان جشن بزرگ هفته ناجا نیزدراین شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: دیدار با مسئولان شهرستان، تقدیراز رانندگان نمونه، تجلیل از خانواده معظم شهداء، ایثارگران، بازنشستگان وبرگزاری نشست های هم اندیشی با مراکز علمی ودانشگاهی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای ایام هفته ناجاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز