خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ایلام

کد خبر : ۱۰۶۰۹۸

حضور مقامات محلی استان در جلسات هیات امنای استانی باعثتسهیل در امور و رونق فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان‌ها می‌شود.

اولین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با حضور شایانفر معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه، عباس‌زاده مشگینی استاندار ایلام و سایر اعضای حقیقی و حقوقی عضو هیات امنا در محل علوم و تحقیقات ایلام برگزار شد.

به گزارش ایلنا دبیر هیات امنای استان ایلام گفت: تشکیل هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی احترام به خرد جمعی و تصمیم گیری و تصمیم سازی براساس شورا می‌باشد و این مهم یکی از ماندگار‌ترین اقدامات مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی است.

حسینی نیا گفت: حضور مقامات محلی استان در جلسات هیات امنای استانی باعثتسهیل در امور و رونق فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان‌ها می‌شود.

رئیس منطقه ۲۲ دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: ۸ واحد و مرکز آموزشی در منطقه ۲۲ دانشگاه آزاد اسلامی فعال است و بیش از ۱۳ هزار دانشجو در این واحد‌ها و مراکز آموزشی در مقاطع کاردانی، کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد مشغول تحصیل هستند.

حسینی نیا گفت: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه استان ایلام بی‌بدیل است و در حال حاضر بیش از ۲۳ هزار دانشجو از واحد‌ها و مراکز آموزشی منطقه ۲۲ فارغ التحصیل شده‌اند و امروز نیروی متعهد و متخصص مورد نیاز توسعه استان توسط دانشگاه ازاد اسلامی و سایر مراکز آموزش عالی استان تامین شده است.

وی گفت: اکثر رشته‌های تحصیلی واحد‌ها و مراکز آموزشی استان ایلام بر اساس نسخه توسعه استان ایلام دایر شده‌اند.

دبیر هیات امنای استانی ایلام گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بازوی توانمندی برای انجام طرحهای تحقیقاتی ادارات استان است و تاکنون بیش از ۳۰۰ طرح پژوهشی توسط اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام انجام و یا در حال انجام است.

وی گفت: راه اندازی واحد‌ها و مراکز آموزشی در شهرستانهای محروم و دورافتاده توسط دانشگاه آزاد اسلامی باعثایجاد عدالت آموزشی در کشور شده است و امروز به برکت تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی دور‌ترین و محروم‌ترین نقاط کشور از نعمت آموزش عالی برخوردار هستند.

در ادامه این جلسه معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تشکیل هیات‌های امنای استانی باعثتمرکز زدایی و افزایش مشارکت نخبگان کشور در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود.

شایان فر تصریح کرد: استفاده از ظرفیت صاحبنظران و شخصیت‌های علمی و فرهنگی بر اساس نیازهای استانی و منطقه‌ای از دیگر اهداف مهم تشکیل هیات امنای استانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز