خبرگزاری کار ایران

میرافضلی:

پتروشیمی جم در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار اهتمام می‌ورزد

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۴۳۳

مدیرعامل پتروشیمی جم از دسترسی به رکورد تولید 95 درصد ظرفیت اسمی الفین توسط پتروشیمی جم خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهندس حسین میرافضلی با اشاره به افزایش تولید این شرکت، اظهار داشت: پتروشیمی جم از مجتمع‌های بزرگ و مهم در سطح مجموعه‌های پتروشیمی در کشور است و نقش مهمی در تولید انواع محصولات پتروشیمی دارد.

وی افزود: محصولات تولیدی این مجتمع به ویژه الفین، کاربرد بسیار زیادی در صنعت دارد و شاهد صدور این محصول ارزشمند به بازارهای جهانی هستیم که سودآوری ارزی خوبی برای کشور داشته است.

مدیرعامل پتروشیمی جم خاطر نشان کرد: در سالی که به نام سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده، پتروشیمی جم در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار اهتمام می‌ورزد.

میرافضلی تصریح کرد: افزایش ظرفیت تولید و رسیدن به حداکثر ظرفیت اسمی در پتروشیمی جم از اساسی‌ترین اولویت‌های این مجموعه پتروشیمی است و امیدوار هستیم در این مسیر به توفیقات لازم برسیم.

وی یادآور شد: کیفیت محصولات تولیدی پتروشیمی جم در یکسال اخیر بهبود پیدا کرده و در سال جاری نیز در راستای افزایش سطح کیفی تولیدات این مجموعه نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم.

مدیرعامل پتروشیمی جم از دسترسی به رکورد تولید 95 درصد ظرفیت اسمی الفین توسط پتروشیمی جم خبر داد و ابراز داشت: در سال گذشته، ظرفیت تولید الفین در این پتروشیمی حدود 70 درصد ظرفیت اسمی بود که هم‌اکنون به 95 درصد ظرفیت اسمی افزایش یافته است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز