خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت بانیان توسعه امیرکبیر در گفتگو با ایلنا؛

مردم کاشان از واگذاری نصب انشعابات فاضلاب به افراد متفرقه و فاقد صلاحیت خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۴۰

با توجه به اینکه نصب انشعابات فاضلاب شهری کاشان، کاری فنی و تخصصی است، شهروندان از واگذاری آن به افراد متفرقه و فاقد صلاحیت خودداری کنند.

مجری وصل شبکه داخلی فاضلاب اماکن به شبکه فاضلاب شهری کاشان گفت: با توجه به اینکه نصب انشعابات فاضلاب شهری کاشان، کاری فنی و تخصصی است، شهروندان از واگذاری آن به افراد متفرقه و فاقد صلاحیت خودداری کنند.

«سید حمید مسافری» مجری وصل شبکه داخلی فاضلاب اماکن به شبکه فاضلاب شهری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب، از اخذ مجوز نصب انشعابات فاضلاب شهری کاشان به نام شرکت بانیان توسعه امیرکبیر از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با هماهنگی شرکت آب و فاضلاب کاشان خبرداد و گقت: این شرکت که تجهیز به کار‌شناسان و متخصصین حوزه آب و فاضلاب و راه اندازی اکیپ‌های فنی مجرب است، قصد دارد تا تکمیل و راه اندازی یکی از بزرگ‌ترین تاسیسات زیر بنایی کاشان یعنی پروژه فاضلاب را تسهیل و تسریع کند.

مسافری ضمن تشکر و قدردانی از مدیران خدوم و توانمند شرکت آب و فاضلاب کاشان، پیراینده، صدرائیه و اسدی که در فرآیند سخت و پیچیده آغاز و ادامه این پروژه بزرگ فاضلاب شهری کاشان زحمات زیادی را متحمل شدند، یادآوری کرد: علی‌رغم مشکلات احتمالی که اجرای این پروژه، مانند سایر پروژه‌های بزرگ ممکن است برای شهروندان عزیز به دنبال داشته باشد، انتظار می‌رود مردم فهیم و قدر‌شناس کاشان با صبوری و همکاری خود زمینه‌های تکمیل و بهره برداری کامل از این شبکه را فراهم کنند تا مردم عزیز و نسل‌های آینده از ثمرات و برکات آن برخوردار شوند.

وی همراهی مردمی را در اجرای این پروژه نشانه بلوغ فکری آن‌ها با فرهنگ و تحقق مشارکت مدنی و الگو برداری برای سایر شهرهای کشور دانست و گفت: شرکت بانیان توسعه امیرکبیر نیز قصد دارد تا باحضور در بخشی از فرایند تکمیل و بهره برداری این پروژه بزرگ یعنی وصل سیستم فاضلاب داخلی اماکن به شبکه فاضلاب شهری، نقش و وظیفه شهروندی و سازمانی خود را در این رابطه ایفا کنند.

مسافری وصل شبکه داخلی اماکن شهروندان به شبکه فاضلاب شهری کاشان را موجب حفظ منابع آبی محدود شهر، منطقه و جلوگیری از آلوده شدن آن، ارتقاء سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه، استفاده از پساب فاضلاب برای مصارف صنعتی و کشاورزی و حتی کمک به دوام و استحکام ابنیه شهری که وجود هزاران چاه جذبی در شهر، خطر بالقوه‌ای برای آن‌ها محسوب می‌شود، دانست و اظهار داشت: اینجانب به عنوان یک شهروند کاشانی ضمن مشارکت و همراهی، امیدوارم مسئولین و مردم راه‌های تسهیل و تسریع درتکمیل و بهره برداری نهایی از این پروژه بزرگ بویژه در رابطه با وصل سیستم داخلی فاضلاب املاک خود به شبکه فاضلاب شهری را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نصب انشعابات فاضلاب شهری کاشان کاری فنی و تخصصی است، شهروندان از واگذاری آن به افراد متفرقه و فاقد صلاحیت خودداری کنند.

«سید حمید مسافری» مجری وصل شبکه داخلی فاضلاب اماکن به شبکه فاضلاب شهری کاشان ازمدیران باتجربه و موفق حوزه بانکداری است که سابقه سال‌ها ریاست شعب بزرگ بانک ملی ایران و نیز مدیریت و راه اندازی شعب دو بانک خصوصی یعنی بانک‌های ایران زمین و اعتماد ایرانیان در کاشان و نمایندگی یکی از موسسات بزرگ مالی - اعتباری کشور در استان اصفهان را در کارنامه خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز