خبرگزاری کار ایران

پیمانکار چینی پتروشیمی مسجد سلیمان:

رضایت کارفرمای ایرانی را تضمین می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۱۳

طی ۵ سال گذشته تلاش کردیم که و مشکلات را برطرف کنیم و اختلافاتی که وجود داشت حل شود و در حال حاضر بستر دوستی و اعتماد سازی فراهم شده و از این طرح در مقابل سختی ها ایستادگی می کنیم و با تضمین پروژه را اجرا کرده و رضایت خاطر کارفرما را جلب می کنیم.

مدیر عامل شرکت ووهان چین گفت: طی ۵ سال گذشته تلاش کردیم که و مشکلات را برطرف کنیم و اختلافاتی که وجود داشت حل شود و در حال حاضر بستر دوستی و اعتماد سازی فراهم شده و از این طرح در مقابل سختی ها ایستادگی می کنیم و با تضمین پروژه را اجرا کرده و رضایت خاطر کارفرما را جلب می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چنگ، مدیر عامل شرکت ووهان چین در مراسم تحویل پتروشیمی مسجد سلیمان، گفت: شروع موفقیت آمیز این پروژه مستلزم حمایت مسئولین ایران، سفارت، ‌بانک مرکزی، شرکت بیمه اعتباری چین و بانک صنایع و معادن ایران بوده است.

وی افزود: این پروژه برای کشور ایران از اهمیت بالایی برخوردار است لذا ما تمام تلاش خود را برای اجرای هر چه بهتر این پروژه بکار خواهیم بست.

چنگ افزود: این پروژه شصت وپنجمین پروژه شرکت ما است و ما در زمینه کیفیت تجهیزات اجرای مناسب پروژه تضمین لازم را می دهیم ونهایت تلاش خود را برای تحقق اهداف آن به کار خواهیم بست و اعتماد دولت ایران را دریافت می کنیم.

وی تصریح کرد: طی ۵ سال گذشته تلاش کردیم که و مشکلات را برطرف کنیم و اختلافاتی که وجود داشت حل شود و در حال حاضر بستر دوستی و اعتماد سازی فراهم شده و از این طرح در مقابل سختی ها ایستادگی می کنیم و با تضمین پروژه را اجرا کرده و رضایت خاطر کارفرما را جلب می کنیم.

وی با اشاره به سابقه تمدنی دو کشور ایران وچین خاطر نشان کرد: ما برای شکوفایی و سربلندی ایران تمام تلاش خودرا به کار خواهیم بست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز