خبرگزاری کار ایران

حسن پیوندی:

NPC در پروژه مسجد سلیمان سهمی ندارد، فقط انجام وظیفه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۸۱

در دولت قبلی کنلگ های زیادی براساس تصمیم های غیر منطقی زده شد اما پروژه های کنونی قطعا پشتوانه بزرگی پشت سر خود دارند.


معاون مدیر عامل شرکت صنایع ملی پتروشیمی گفت: در پروژه پتروشیمی مسجد سلیمان علیرغم اینکه NPC سهمی ندارد ولی در قبال آن وظیفه دارد منابعی که صرف می شود جز منابع ملی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حسن پیوندی، معاون مدیر عامل شرکت صنایع ملی پتروشیمی در آیین تحویل پتروشیمی مسجد سلیمان به پیمانکار چینی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اگر کلنگی برای اجرای پروژه زده می شود منابع مالی آن نیز جاری شده گفت: در دولت قبلی کنلگ های زیادی براساس تصمیم های غیر منطقی زده شد اما پروژه های کنونی قطعا پشتوانه بزرگی پشت سر خود دارند.

وی همچنین گفت: قرار است بزرگترین موزه نفت کشور نیز در این جا احداثشود چون تاریخ نفت کشور دراین جاست.

پیوندی با اشاره به اینکه پتروشیمی مرکز ثقل توسعه کشور و وزنه تعادلی روابط اقتصادی است، اظهار داشت: در حال حاضر هیچ صنعتی نیست که به پتروشیمی مرتبط نباشد به طوری که فقط این صنعت موادشیمیایی و پلاستیک تولید نمی کند بلکه نیاز اساسی انسان را تامین می کند امروز در کشور اگر گفته می شود نرخ امید به زندگی افزایش یافته یکی از دلایل آن تاثیر تولیدات پتروشیمی است.

وی در ادامه گفت: در پروژه پتروشیمی مسجد سلیمان علیرغم اینکه NPC سهمی ندارد ولی در قبال آن وظیفه دارد منابعی که صرف می شود جز منابع ملی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز