خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان مطرح کرد:

آغاز ساخت مجتمع پتروشیمی مسجد سلیمان با ده میلیارد دلار سرمایه و همکاری شرکت چینی

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۷۷

با توجه به بنای نظام برای توسعه مناطق محروم و اینکه مسجد سلیمان نیز جز مناطق محروم است بنابر این شده که ۲۰ هزار میلیارد تومان معادل ده میلیارد دلار جهت سرمایه گذاری در این منطقه اختصاص یابد که منجر به اشتغال ده هزار نفر خواهد شد.

مدیر عامل صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان گفت: با توجه به بنای نظام برای توسعه مناطق محروم و اینکه مسجد سلیمان نیز جز مناطق محروم است بنابر این شده که ۲۰ هزار میلیارد تومان معادل ده میلیارد دلار جهت سرمایه گذاری در این منطقه اختصاص یابد که منجر به اشتغال ده هزار نفر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یوسف داوودی، مدیر عامل صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان در آیین تحویل پتروشیمی مسجد سلیمان به پیمانکار چینی گفت: با توجه به بنای نظام برای توسعه مناطق محروم و اینکه مسجد سلیمان نیز جز مناطق محروم است بنابر این شده که ۲۰ هزار میلیارد تومان معادل ده میلیارد دلار جهت سرمایه گذاری در این منطقه اختصاص یابد که منجر به اشتغال ده هزار نفر خواهد شد.

وی درادامه به پتانسیلهای مسجد سلیمان جهت احداثسایت پتروشیمی اشاره و اظهار داشت: نزدیکی به سد گتوند، منابع گازی فراوان که روزانه ۶ میلیون متر مکعب گاز را در اختیار پتروشیمی مسجد سلیمان قرار می دهد امکان ده میلیارد دلار سرمایه گذاری فراهم کرده است.

داوودی تصریح کرد: بنیاد تعاون ناجا و مجموعه قدر از جمله سرمایه گذاران این مجموعه هستند.

وی ادامه داد: فاز اول این پروژه با ۸۰۰ میلیون دلار نهایی شده و پیش پرداخت داده شده و دو شرکت اروپایی تکنولوژی لایسنس را به عهده داشته و یک شرکت چینی که بیش از ۶۵ پروژه اوره و آمونیاک و ۳۰۰ پروژه پتروشیمی را در ده کشوردنیا اجرایی کرده برای ساخت این کارخانه به کار گرفته شده اند و از امروز مقرر شده که پیمانکار چینی کار را ادامه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز