خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران خبر داد:

پیاده‌سازی طرح مطالعه‌های جامع شبکه در شرکت‌های برق منطقه‌ای

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۶۵۶

انجام مطالعه‌های هماهنگ در صنعت برق برای پیک ۹۴ و مطالعه‌های توان راکتیو انتقال و فوق توزیع و همچنین توسعه دسترسی به پایگاه داده چندکاربره به‌منظور به‌روزرسانی مستمر مدل یکپارچه و تداوم دسترسی صنعت برق به آخرین نسخه اطلاعات از برنامه‌های مدیریت شبکه در زمینه طرح مطالعه‌های جامع شبکه برق است.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران از پیاده‌سازی طرح مطالعه‌های جامع شبکه در شرکت‌های برق منطقه‌ای خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت نیرو، میرفتاح فتاح‌قره‌باغ، اظهار داشت: از سال ۸۹ موضوع انجام مطالعه‌های جامع شبکه در شرکت‌های برق منطقه‌ای با هدایت و محوریت شرکت مدیریت شبکه برق مطرح و در شرکت‌های برق منطقه‌ای دنبال شد.

وی افزود: این اقدام از ابتدای سال ۹۱ با تشکیل کارگروه‌های مطالعه‌های جامع در تمام ۱۶ شرکت برق منطقه‌ای به‌صورت ساختاریافته آغاز شده و با نشست‌های فنی متعدد دنبال شده است.

وی نیاز به مدل مطالعاتی یکسان با رویه مشترک در جمع‌آوری و صحت‌سنجی اطلاعات شبکه انتقال و فوق توزیع و همچنین نیاز به انجام مطالعه‌های مختلف شبکه بر مبنای اصول و روش هماهنگ را از ضرورت‌های پیاده‌سازی طرح مطالعه‌های جامع در شرکت‌های برق منطقه‌ای برشمرد و گفت: تحقق موارد فوق به افزایش بهره‌وری در صنعت برق منجر می‌شود.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران اظهار داشت: فرهنگ‌سازی تبادل اطلاعات، تجربه‌ها و مطالعه‌های مشترک در بدنه کارشناسی صنعت برق، ایجاد و فعالیت کارگروه‌های مطالعه‌های جامع متشکل از متخصصان بهره‌برداری و برنامه‌ریزی مناطق، اعتبارسنجی مدل‌های نرم‌افزاری و مقایسه محاسبه‌ها با عملکرد شبکه در نقطه کار واقعی و انجام اصلاح‌ها و تهیه و به‌روزرسانی مدل مطالعاتی شبکه سراسری انتقال و فوق توزیع که برای نخستین‌بار در کشور انجام شده است، از دستاوردهای این طرح به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: انجام مطالعه‌های هماهنگ در صنعت برق برای پیک ۹۴ و مطالعه‌های توان راکتیو انتقال و فوق توزیع و همچنین توسعه دسترسی به پایگاه داده چندکاربره به‌منظور به‌روزرسانی مستمر مدل یکپارچه و تداوم دسترسی صنعت برق به آخرین نسخه اطلاعات نیز از برنامه‌های مدیریت شبکه در زمینه طرح مطالعه‌های جامع شبکه برق است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز