خبرگزاری کار ایران

کشف بزرگ‌ترین محموله قاچاق سوخت کشور در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۶۹

بر اثر جزر آب همگی این لنج‌ها به گل نشستند و برآورد می‌شود که حدود ۵ میلیون لیتر سوخت قاچاق داشته باشند.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ‌هرمزگان از کشف بزرگترین محموله قاچاق سوخت کشور در این استان خبر داد.
به گزارش ایلنا عزیزالله کناری اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان مبنی بر مبارزه با قاچاق سوخت در دریا و برخورد با دانه درشت‌های قاچاق سوخت، پس از انجام کار اطلاعاتی و حفاظتی از ناحیه حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی، نیروهای دریابانی و انتظامی استان هرمزگان در یک عملیات مشترک پس از انجام کار اطلاعاتی و شناسایی شناورهای فعال در زمینه قاچاق سوخت، در یک اقدام غافلگیرانه تعداد ۳۶ فروند لنج سوختی را که پس از بارگیری آماده حرکت و خروج از خور بندزرک شهرستان میناب بودند را مجبور به برگشت به داخل خور مذبور کردند.

وی ادامه داد: بر اثر جزر آب همگی این لنج‌ها به گل نشستند و برآورد می‌شود که حدود ۵ میلیون لیتر سوخت قاچاق داشته باشند.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان افزود: همکاری و پیگیری درون استانی برای منتقل کردن این شناورها و تخلیه سوخت آنها در حال انجام است.

کناری خاطرنشان کرد: به دلیل جزر آب و عمق پایین خور، اقدامات تخلیه شناورها و سوخت مربوطه صورت می‌گیرد و در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز