خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام وزیر نیرو در همایش سراسری گزینش‌گران صنعت آب و برق:

گزینش مسیری برای دست‌یابی به هدفی بزرگ‌تر است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۲۷۲

در وزارت نیرو ارایه خدمات لحظه‌ای است و زمان و مکان مشخص ندارد؛ بنابراین نیروی انسانی این وزارت‌خانه باید آمادگی کار در هر شرایطی را داشته باشد، چراکه کمترین غفلت و کوتاهی بار اقتصادی، مالی و اجتماعی شدیدی را به همراه خواهد داشت.

قائم‌مقام وزیر نیرو گفت: گزینش مسیری است برای دست‌یابی به هدفی بزرگ‌تر و این هدف ارایه خدمات بهتر و جلب رضایت مردم است.

به‌گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، مهندس " ستار محمودی " امروز(چهارشنبه) در آیین گشایش همایش سراسری گزینش‌گران وزارت نیرو، اظهار داشت: وقتی صحبت از گزینش می‌شود این امر شامل ضوابط، مقررات، مسایل اعقادی و تجربه‌ای است تا به انتخاب اصلح منجر شود؛ این کار یک انتخاب آگاهانه است که این انتخاب با نوعی ارزیابی نیز توام است.

وی ادامه داد: گزینش‌گران به‌نوعی وظیفه قضاوت نیز برعهده دارند و در روند انتخاب خود باید افرادی را گزینش کنند که مناسب‌ترین فرد برای انجام مسئولیت موردنظر باشند؛ یعنی با کمترین هزینه و بیشترین سرعت وظایف خود را انجام دهند، خوش‌رفتار باشند، اهل صدق باشند، خوش سابقه باشند و در ضمن ترسو، شکاک و بخیل نباشند.

محمودی با تاکید بر اصل رضایت مردم و مشترکان از خدمات آب و برق، گفت: در بدنه وزارت نیرو تمام کارها برای رضایت مردم و مشترک انجام می‌شود و می‌توان گفت تمام جمعیت کشور با این وزار‌ت‌خانه در ارتباط هستند و با درنظر گرفتن این طیف وسیع خدمت‌رسانی، باید افراد مناسب خدمت انتخاب شوند.

وی ادامه داد: در وزارت نیرو ارایه خدمات لحظه‌ای است و زمان و مکان مشخص ندارد؛ بنابراین نیروی انسانی این وزارت‌خانه باید آمادگی کار در هر شرایطی را داشته باشد، چراکه کمترین غفلت و کوتاهی بار اقتصادی، مالی و اجتماعی شدیدی را به همراه خواهد داشت.

قائم‌مقام وزیر نیرو در پایان تصریح کرد: گزینش به تنهایی هدف نیست، بلکه وسیله‌ای است برای پیمودن مسیر پایداری خدمات و رضایت مردم و در این مسیر باید بر شاخص‌های تخصصی نیروها، دارا بودن بینش اعتقادی، صبر و تواضع، اولویت دادن منافع جمعی بر فردی و پیگیری مداوم یادگیری تاکید شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز