خبرگزاری کار ایران

مقامات شمال عراق به فکر افزایش تولید نفت

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۱۰۸

شرکتهای نفتی مشغول به کار در میدانهای نفتی اقلیم کردستان عراق در شمال عراق روز گذشته اعلام کردند که با پایان فعالیت ارتقای زیرساختها، تولید نفت اقلیم کردستان عراق بیش از ۶٠ درصد افزایش می یابد.

شرکتهای تولید نفت فعال در شمال عراق انتظار دارند با تکمیل تاسیسات جدید نفتی بتوانند تولید نفت خود را افزایش دهند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اینترنتی یو پی آی، شرکتهای نفتی مشغول به کار در میدانهای نفتی اقلیم کردستان عراق در شمال عراق روز گذشته اعلام کردند که با پایان فعالیت ارتقای زیرساختها، تولید نفت اقلیم کردستان عراق بیش از ۶٠ درصد افزایش می یابد.

شرکت مجارستانی ام او ال و شرکت گالف کیستون پترولیوم در بیانیه هایی اعلام کردند که سه چاه نفتی در میدان شیخان اقلیم کردستان عراق به تاسیسات تولیدی پیوستند.

این شرکتها اظهار کردند که تولید نفت این میدان در مجموع از ٢۴ هزار بشکه معادل نفت در روز به ۴٠ هزار بشکه معادل نفت در روز افزایش خواهد یافت.

الکساندر دادز، مدیرامور بالادستی شرکت ام او ال گفت: ما به تمرکز بر دستیابی به افزایش داراییهای خود در اقلیم کردستان عراق ادامه می دهیم و با وزارت منابع طبیعی این اقلیم همکاری می کنیم تا بتوانیم تولید این میدانهای نفتی را به بهترین شکل ممکن سودآور کنیم.

دولت مرکزی عراق و اقلیم کردستان عراق پس از مدتها مناقشه بر سر صادرات مستقل نفت کردستان، ماه گذشته میلادی با یکدیگر به توافق رسیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز