خبرگزاری کار ایران

تبادل ۱۶۶۸ مگاوات برق با کشورهای همسایه / پیک مصرف برق ۳ مگاوات کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۲۷۶

پیک مصرف برق کشور ۳۲ هزار و ۴۴۲ مگاوات به ثبت رسید، درحالی که پیک مصرف برق کشور در روز مشابه پارسال ۳۲ هزار و ۴۴۵ مگاوات گزارش شده بود.

‌میزان مبادله‌های برون‌مرزی برق ایران با کشورهای همسایه روز گذشته(سه‌شنبه ۱۸ آذرماه ۹۳) به ۱۶۶۸ مگاوات رسید.


به‌گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، مجموع میزان صادرات برق ایران به کشورهای افغانستان، عراق، پاکستان، ارمنستان و ترکیه در روز سه‌شنبه ۱۲۱۳ مگاوات و مجموع واردات برق از کشورهای ارمنستان و ترکمنستان به میزان ۴۵۵ مگاوات ثبت شد.


تراز تبادل برق ایران با کشورهای همسایه روز گذشته به مثبت ۷۵۸ مگاوات رسید.


جمهوری اسلامی ایران با کشورهای ارمنستان، پاکستان، ترکمنستان، ترکیه، جمهوری آذربایجان، عراق و افغانستان انرژی مبادله می‌کند. پیک مصرف برق کشور دیروز(سه‌شنبه ۱۸ آذر‌ماه ۹۳) درمقایسه با روز مشابه پارسال سه مگاوات کاهش یافت.

همچنین روز گذشته پیک مصرف برق کشور ۳۲ هزار و ۴۴۲ مگاوات به ثبت رسید، درحالی که پیک مصرف برق کشور در روز مشابه پارسال ۳۲ هزار و ۴۴۵ مگاوات گزارش شده بود.


همچنین میزان ذخیره نیروگاه‌های کشور در روز گذشته به هفت‌هزار و ۶۸۵ مگاوات رسید.


صنایع کشور نیز در روز گذشته سه‌هزار و ۳۳۴ مگاوات برق مصرف کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز