خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان؛

اجرای طرح تحول مهندسی و حرکت جهادی در راستای کاهش تلفات در برق لرستان

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۴۶۶

با توجه به سیاست‌های وزارت نیرو و شرکت توانیر، طرح تحول مهندسی و حرکت جهادی جهت کاهش تلفات در برق لرستان، پایه‌ریزی شد و شروع به کار کرد.

با توجه به سیاست‌های وزارت نیرو و شرکت توانیر طرح تحول مهندسی و حرکت جهادی جهت کاهش تلفات در برق لرستان پایه ریزی و استارت خورد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، بحرینی، مدیر عامل شرکت، اظهار داشت: نظر به سیاست‌های وزارت نیرو و شرکت توانیر مبنی برکاهش تلفات به زیر ۱۰درصد میزان سهمیه در نظرگرفته شده برای این استان ۶.۱۵ درصد تعین شده است که تا پایان سال ۹۴به ۱۱درصد برسد.

بحرینی افزود: بر این اساس طرح تحول مهندسی و حرکت جهادی در این راستا جهت کاهش تلفات شرکت با هدف تعیین شده فوق از ابتدای آبان ماه ۹۳ شروع شده است

وی گفت: از زمان شروع اجرای طرح تا کنون ۴ جلسه توجیهی برای معاونین، مدیران، کار‌شناسان و دیگر همکاران؛ مخصوصا مدیریت‌های توزیع برق شهرستان‌ها برگزار شده که در این جلسات راهکارهای عملیاتی دستیابی به هدف تعیین شده تشریح شده است.

مدیر عامل برق لرستان تصریح کرد: براساس راهکارهای ارائه شده واهداف تعریف شده مدیریت‌های اجرایی اقدام به تشکیل گروه‌های ویژه عملیاتی در خصوص جمع آوری برق‌های غیر مجاز و شناسایی کنتورهای دستکاری شده نموده و پروژه باقدرت تمام در حال اجرا است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین برنامه‌های عملیاتی کاهش تلفات جمع آوری برق‌های غیرمجاز، شناسایی و تعویض کنتورهای معیوب عادی و دیماندی، بهبود وضعیت قرائت کنتور‌ها، تعویض سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار، اصلاح سیستم اندازه گیری مشترکین دیماندی و تحول در طراحی مهندسی پروژه‌ها با نصب ترانس‌های کم ظرفیت، حذف شبکه‌های فشار ضعیف وبسیاری موارد دیگر است.

بحرینی اضافه کرد: در صورت تحقق برنامه کاهش تلفات باهدف رسیدن به ۱۱ درصد، بیش از یکصد میلیارد ریال بازگشت سرمایه انرژی برق خواهیم داشت که رقم قابل ملاحظه‌ای است.

وی عنوان کرد: علاوه بر اینکه طرح کاهش تلفات با عنوان طرح ملی کاهش تلفات در سطح شرکت در حال اجرا است اما می‌طلبد در یک حرکت جهادی و به منظور تحقق شعار رهبر معظم انقلاب، این طرح با یک عزم ملی در پایان سال ۹۴ به زیر ۱۰ درصد برسد.

وی اظهار داشت: کاهش تلفات یکی از فعالیت‌های بزرگی است که در صنعت برق مد نظر است و ممکن است بعضی ازفعالیت‌ها را در زیر سایه خود قرار دهد، اما؛ برآیند کار رسیدن به نتیجه مطلوب و دستیابی به اهداف کلان وزارت نیرو است.

وی گفت: مصمم هستیم با جدیت تمام، انتظارات شرکت را برآورده سازیم و با اهداف راهبردی که تدوین کرده‌ایم، قطع به یقیین رسیدن به این هدف دست یافتنی است.

مدیر عامل برق لرستان بیان کرد: این مدت کوتاه یک ماهه تا کنون ۴ جلسه به میزان ۲۲۴ نفر ساعت برگزار شده که ماحصل این جلسات ۷۲ مصوبه بوده واز این تعداد ۴۳ مصوبه آن به اتمام رسیده و ۲۹ مصوبه دیگر در دست اقدام است.

بحرینی در پایان گفت: ما جهت رسیدن به هدف نیازمند همکاری و همفکری مدیران ارشد استان و دستگاه‌های قضائی و انتظامی هستیم تا بتوانیم همچون گذشته این گونه پروژ‌ها را نیز به بهترین نحو ممکن به اتمام برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز