خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز لرستان؛

افزایش ۱۰ میلیون متر مکعب مصرف گاز در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۳۷۸

مصرف گاز استان طی ۴۰ روز نخست پاییز در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۰ میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: مصرف گاز استان طی ۴۰ روز نخست پاییز در استان، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ میلیون مترمکعب افزایش یافته است

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حشمت الله شمس خرم آبادی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در ۴۰ روز نخست پاییز سال گذشته مصرف گاز در استان ۱۱۶ میلیون متر مکعب بوده که این میزان امسال به ۱۲۶ میلیون متر مکعب افزایش یافته است.

وی با تاکید بر رعایت در مصرف و صرفه جویی اظهار داشت: بیش از ۶۱ درصد از این میزان، معادل ۷۷ میلیون متر مکعب در بخش خانگی مصرف شده که بیشترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: طی یکسال گذشته بیش از ۳۰ هزار مشترک به جمع مصرف کنندگان گاز افزوده شده که انتظار می‌رود مشترکان نسبت به صرفه جویی و دقت در مصرف گاز توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از۳۹۶ هزار مشترک در سطح استان از گاز بهره‌مند هستند، اظهار داشت: این در حالی است که ظرفیت اشتراک پذیری بیش از ۴۰۰هزار مشترک در استان وجود دارد.

شمس خرم آبادی تصریح کرد: همچنین در حال حاضر ۲۲ شهر و ۴۸۲ روستا از گاز طبیعی بهره‌مند بوده که تا پایان سال طرح گازرسانی به چندین روستای دیگر نیز به بهره برداری خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز