خبرگزاری کار ایران

جمشید عدالیتان در گفتگو با ایلنا:

می‌توان برای کسری بودجه برنامه ریزی کرد / برخی کشورها به دنبال کاهش قیمت نفت هستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۴۵۸

روزی که آقایان مشغول تصویب بودجه بودند برخی گفتند که بهای هر بشکه نفت را در بودجه کشور ۱۰۰دلار نیاورید اما گوش شنوایی در آن مقطع زمانی وجود نداشت و حال که قیمت جهانی نفت به ۸۵دلار و ۴۳ سنت رسیده است باید دید آیا این بار به گفته دیگران گوش خواهند داد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: حال که قیمت نفت رو به کاهش است می‌توان پیش‌تر برنامهه ریزی‌های لازم را در راستای کنترل آن انجام داد.

جمشید عدالتیان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص کاهش قیمت جهانی نفت گفت: اینکه قیمت جهانی نفت رو به کاهش است بی‌شک باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد چرا که باید دید دلیل اصلی کاهش چیست.

وی ادامه داد: همگان به خوبی می‌دانند که کاهش قیمت جهانی نفت تنها به نفع چند کشور است چراکه انان نفت ارزان قیمت می‌خواهند.

این کار‌شناس اقتصادی اذعان داشت: کشور‌های خاورمیانه نباید نفت را به هر قیمتی عرضه کنند چراکه غربی‌ها بر این باور هستند که کشور‌های منطقه خلیج فارس یک وظیفه دارند و ان عرضه نفت است.

این مدرس دانشگاه همچنین به کسری بودجه اشاره کرد و بیان داشت: در روزی که آقایان مشغول تصویب بودجه بودند برخی گفتند که بهای هر بشکه نفت را در بودجه کشور ۱۰۰دلار نیاورید اما گوش شنوایی در آن مقطع زمانی وجود نداشت و حال که قیمت جهانی نفت به ۸۵دلار و ۴۳ سنت رسیده است باید دید آیا این بار به گفته دیگران گوش خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز