خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

بارش باران طی روز های جاری

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۳۵

در ساعات بعد از ظهر امروز به سبب وزش باد شدید در جنوب سمنان و استان قم، شاهد پدیده باد و گرد و خاک در استانهای تهران، البرز و مرکزی خواهیم بود و دریای خزر و خلیج فارس نیز در این مدت مواج می شود.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بر اساس نقشه های پیش یابی طی روز جاری شاهد بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در استانهای گیلان، مازندران، اردبیل، خراسان رضوی و شهرهای شمالی آذربایجان شرقی خواهیم بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سازمان هواشناسی، بررسی سامانه های هواشناسی نشان می دهد که از روز پنجشنبه(فردا) بارش ها به صورت پراکنده و خفیف در استان های اردبیل، گیلان و مازندران آغاز می شود و از روز جمعه نیز در غرب سواحل دریای خزر بارش باران آغاز خواهد شد.

همچنین طی سه روز آینده در پاره ای از نقاط استان های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد قابل پیش بینی است و امروز در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

به گزارش سازمان هواشناسی کشور، در ساعات بعد از ظهر امروز به سبب وزش باد شدید در جنوب سمنان و استان قم، شاهد پدیده باد و گرد و خاک در استانهای تهران، البرز و مرکزی خواهیم بود و دریای خزر و خلیج فارس نیز در این مدت مواج می شود.

همچنین مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به حدود ۱۹ درجه بالای صفر رسیده، رطوبت نسبی هوا حدود ۳۴ درصد، سرعت وزش باد ۱۸ کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران بین ۱۳ تا ۲۲ درجه پیش بینی شده است.

احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای تهران را فردا(پنجشنبه) بین ۱۱تا ۲۳ درجه بالای صفر می رسد و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی با وزش باد خواهد بود.

به گفته این مقام مسئول، طبق نقشه های پیش یابی کمینه و بیشینه هوای تهران روز جمعه این هفته نیز بین ۱۲تا ۲۴ درجه بالای صفر خواهد بود و آسمان تهران در این روز کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در اوایل شب با افزایش باد پیش بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز