خبرگزاری کار ایران

تلاش کویت برای افزایش تولید گاز

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۹۸۷

شرکت ملی نفت کویت برای افزایش ظرفیت تولید گاز کشورش تا سال ٢٠٣٠، مجموعه ای از پروژه های گازی را به مرحله اجرا می رساند.

شرکت ملی نفت کویت در نظر دارد تا سال ٢٠٣٠ میلادی، ظرفیت تولید گاز این کشور را به حدود ٣, ٥ میلیارد فوت مکعب در سال افزایش دهد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری زاویه، معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت کویت در امور اکتشاف و گاز اعلام کرد: این شرکت برای افزایش ظرفیت تولید گاز کشور تا سال ٢٠٣٠، مجموعه ای از پروژه های گازی را به مرحله اجرا می رساند.

مناحی العنزی، در یک مصاحبه خبری ضمن اشاره به این که حدود ٢, ٥ میلیارد فوت مکعب از این مقدار، شامل گازهای غیر همراه است، گفت: این شرکت با به کارگیری روشهای راهبردی و شفاف در اکتشاف و تولید، قادر به تحقق هدف مورد نظر در افزایش تولید گاز است.

وی اظهار داشت: در عملیات اکتشاف، عمق لایه های زمین شناسی مورد نظر که انتظار می رود حاوی گاز آزاد باشند، از موانع اصلی به شمار می رود، زیرا در چنین شرایطی به پلت فرم حفاری با استانداردهای حفاری عمیق نیاز است.

العنزی، افزود: اداره اکتشاف و گاز، فاز اول برنامه توسعه ذخایر گاز طبیعی ژوراسیک کشف شده در شمال کویت را به پایان رسانده است و هم اکنون روزانه از این فاز ١٢٠ میلیون فوت مکعب گاز و ٥٠ هزار بشکه نفت سبک تولید می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز