خبرگزاری کار ایران

تعطیلی شرکت اکسون آمریکا به دلیل شیوع بیماری ابولا در آفریقا

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۷۶۶

اکسون موبیل به دلیل شیوع ویروس ابولا در غرب آفریقا، فعالیتهای خود در این مناطق، از جمله برنامه ریزی برای حفاری فراساحلی را در نزدیکی لیبریا متوقف کرد.

مدیر عامل شرکت آمریکایی اکسون موبیل از تعطیلی بعضی از فعالیتهای این شرکت در غرب آفریقا به دلیل شیوع ویروس ابولا در این مناطق خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از خبرگزاری العربیه، رکس تیلرسون، اعلام کرد: اکسون موبیل به دلیل شیوع ویروس ابولا در غرب آفریقا، فعالیتهای خود در این مناطق، از جمله برنامه ریزی برای حفاری فراساحلی را در نزدیکی لیبریا متوقف کرد.

وی در یک نشست رسانه ای گفت: ما برای حفاری در برخی از مناطق فراساحلی غرب آفریقا، در نزدیکی لیبریا برنامه ریزی کرده ایم و با توجه به نیاز ما به پشتیبانی از بخش ساحلی باید زمان مناسبی را برای از سرگیری فعالیتها در نظر بگیریم.

شرکت اکسون موبیل، بزرگترین شرکت نفت جهان، که هم اکنون در حال فعالیت در نیجریه و لیبریا است، مانع سفرکردن برخی از کارکنان خود به کشورهایی که بیماری ابولا در آنها گسترش یافته می شود.

ابولا که به عنوان یکی از مرگبارترین ویروسها شناخته می شود تا کنون منجر به مرگ حداقل سه هزار و ٣٣٨ نفر در غرب آفریقا، شده است.

در تازه ترین اخبار، در اوایل این هفته نیز در شهر دالاس در آمریکا، نشانه هایی از شیوع این بیماری گزارش شده است.

لیبریا، سیرالئون، گینه، سنگال و نیجریه قسمتهایی از قاره آفریقا هستند که به شدت از شیوع بیماری ابولا آسیب دیده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز