خبرگزاری کار ایران

مهلت مشترکان پر مصرف به پایان رسید / آغاز قطع آب پرمصرف‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۰۲۲

حدود ۳۰۵۷ مشترک پرمصرف با این میزان مصرف در تهران شناسایی شده‌اند که طی سه روز آینده این محدودیت مصرف برای تمامی آنان اعمال خواهد شد.

معاون درآمد و امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: محدودیت ارایه خدمات به مشترکان پرمصرف در شهر تهران از امروز(دوشنبه) اعمال می‌شود.

به گزارش ایلنا، سیدرسول باقری معاون درآمد و امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران، اظهار داشت: محدودیت خدمات آب شرب برای آن‌دسته از مشترکانی است که میانگین مصرف پنج ماه اخیر آنان بیشتر از ۵۰ مترمکعب به‌ازای هر واحد مسکونی باشد و انشعاب این‌دسته از مشترکان به‌مدت هفت ساعت قطع می‌شود.

وی از اعمال محدودیت برای ۴۰۰ انشعاب در روز نخست اجرای این طرح خبر داد و افزود: حدود ۳۰۵۷ مشترک پرمصرف با این میزان مصرف در تهران شناسایی شده‌اند که طی سه روز آینده این محدودیت مصرف برای تمامی آنان اعمال خواهد شد.

باقری با بیان اینکه از آذرماه سال گذشته اخطار مصرف آب بیش از الگوی مصرف برای این مشترکان صادر شده است، گفت: طی این مدت، پنج دوره اخطار برای کنترل مصرف این‌دسته از مشترکان ارسال شده بود و درنهایت مهلت یک‌ماهه‌ای نیز به مشترکان پرمصرف داده شد که امروز به پایان رسید.

به‌گفته وی، مصرف این ۳۰۰۰ مشترک ۲.۵ برابر بیشتر از الگوی مصرف بوده است.

باقری افزود: پس از اعمال محدودیت هفت ساعته امروز، به آنان یک ماه فرصت داده می‌شود تا با کاهش مصرف خود الگوی مصرف آب را رعایت کنند و پس از ۴۰ روز، قرائت دوباره از این مشترکان صورت خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز