خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت:

نصب ۶۳ مورد انشعاب آب در روستای چشمه سار سلطانیه

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۸۴۰

روستای چشمه سار تاکنون تحت پوشش شرکت آبفای استان نبوده است که در حال حاضر با انشعاب گذاری جدید تحت پوشش امور آبفای سلطانیه قرار گرفت و از خدمات این امور بهره‌مند خواهد شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سلطانیه گفت: اعتبار هزینه شده در این طرح رقمی بالغ بر ۲۲۰میلیون ریال بوده است.

به گزارش ایلنا، از زنجان، در دومین روز هفته دولت نصب و کنتورگذاری ۶۳ مورد انشعاب آب آشامیدنی سالم روستای چشمه سار از توابع شهرستان سلطانیه با حضور فرماندار سلطانیه، امام جمعه سلطانیه و مدیر امور آبفای شهرستان و مسئولین شهرستان افتتاح شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سلطانیه گفت: با اتمام نصب ۶۳ فقره انشعاب و کنتور گذاری، روستای چشمه سار تحت پوشش امور آبفای سلطانیه قرار گرفت و اهالی این روستا از آب شرب سالم بهره‌مند شد.

اصغر محمودی افزود: روستای چشمه سار تاکنون تحت پوشش شرکت آبفای استان نبوده است که در حال حاضر با انشعاب گذاری جدید تحت پوشش امور آبفای سلطانیه قرار گرفت و از خدمات این امور بهره‌مند خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه روستای چشمه سار با ۸۰ خانوار از آب شرب سالم بی‌بهره بود تصریح کرد: بازسازی اتاق پمپاژ و پمپ، نصب کلرزن مایع، بازسازی مخزن و شبکه توزیع از فعالیت‌های انجام گرفته در این پروژه می‌باشد.

وی افزود: اعتبار هزینه شده در این طرح رقمی بالغ بر ۲۲۰میلیون ریال بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز