خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان؛

۳۳۰۰ کیلومتر از شبکه برق لرستان به کابل خودنگهدار تبدیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۱۰۸

با برنامه ریزی و کمک همه جانبه کارکنان این شرکت برای مطرح کردن شرکت توزیع برق لرستان در بین همه شرکت‌های توزیع برق کشور اقداماتی را انجام دادیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان گفت: بیش از سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر از شبکه برق لرستان به کابل خود نگهدار تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمد بحرینی در گفتگو با خبرنگاران به اقدامات شرکت توزیع برق لرستان طی پنج سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در سال ۸۸ و از بدو شروع فعالیت من در شرکت توزیع برق احساس شد کمبود‌ها و اشکالاتی در ساختار شرکت توزیع برق لرستان وجود دارد لذا با برنامه ریزی و کمک همه جانبه کارکنان این شرکت برای مطرح کردن شرکت توزیع برق لرستان در بین همه شرکت‌های توزیع برق کشور اقداماتی را انجام دادیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان گفت: بیش از سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر از شبکه برق لرستان به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

وی تشکیل کمیته‌های تخصصی و مشارکت دادن کارکنان شرکت توزیع برق لرستان در تصمیم گیری‌های این شرکت را از اقدامات اصلی خود دانست و در این‌باره افزود: برای این منظور ۳۴ کمیته تخصصی تشکیل و از همکاران مجرب در تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌های شرکت استفاده شد.

بحرینی عنوان کرد: این دو اقدام باعثارتقای رتبه شرکت توزیع برق لرستان از رتبه ۳۷ در سال ۸۸ به رتبه ۶ در سال ۹۳ در بین شرکت‌های توزیع برق کشور شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان لرستان ضمن تشکر از کارکنان این شرکت به خاطر زحمات شبانه روزی عنوان کرد: پتانسل کارکنان شرکت توزیع برق لرستان بسیار بالا است و انرژی نهفته آن‌ها پس از سال‌ها بارور شد.

وی ادامه داد: شرکت توزیع برق لرستان این توانایی را دارد که به گروه کاهش تلفات شبکه برق کشور وارد شده و خود را مطرح کرده و گره‌ای از مشکلات این حوزه را باز کند.

بحرینی با بیان اینکه سه هزار و ۳۶۳ کیلومتر کابل خود نگهدار فشار ضعیف در لرستان وجود دارد تصریح کرد: طول شبکه فشار ضعیف لرستان حدود شش هزار و ۷۷۳ کیلومتر است و ۱۰۰ درصد پست‌های توزیع برداشته شده است.

وی برداشت ۱۰۰ درصد اطلاعات شبکه فشار متوسط و ۲۸ درصد اطلاعات شبکه فشار ضعبف را از اقدامات شرکت توزیع برق لرستان برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز