خبرگزاری کار ایران

هشدار شدید رئیس برق لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد:

وضعیت " برق " لنده بحرانی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۰۰۹

متاسفانه برق این شهرستان در بحران شدید به سر می برد که با معرفی این شهرستان به شرکت توانیر و مساعدت مسئولین استانی، امید می رود که بتوان کیفیت بخشی و گسترش شبکه شود.

ایلنا - یاسوج:رئیس اداره برق شهرستان " لنده " در استان " کهگیلویه و بویراحمد " از وضعیت بحرانی برق این شهرستان خبر داد و گفت: منتظر حمایت های بیشتر مسئولان استانی در این خصوص هستیم.

به گزارشایلنا از لنده، " مالک رازنهان " که در جلسه شورای اداری شهرستان لنده سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: متاسفانه برق این شهرستان در بحران شدید به سر می برد که با معرفی این شهرستان به شرکت توانیر و مساعدت مسئولین استانی، امید می رود که بتوان کیفیت بخشی و گسترش شبکه شود.

وی با تاکید بر اینکه این امر مستلزم همکاری شهرداری لنده با نقشه برداران و طراحان توانیر می باشد ادامه داد: از شورای شهر و شهردار می خواهیم تا هرچه سریعتر نقشه جامع شهر را در اختیار اداره برق قرارداده که در صورت همکاری نکردن و هر گونه دلیل که منجر شود نقشه برداری صورت نپذیرد به یقین شهرستان لنده در سال ۹۴ جوابگوی مصرف برق مشترکین خود نخواهد بود.

همچنین در این جلسه. فرماندار لنده، شهیدان رجایی و باهنر را بزرگ مردان و اسوه دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و از مسئولین و کارکنان دولت خواست که با صرف انرژی مضاعف و باتمام وجود در خدمت رسانی به مردم، به عنوان ولی نعمتان و اربابان رجوع ادارات خود کوشا باشند.

" محمد مرادی " از انسجام و یکدلی موجود در بین ادارات شهرستان لنده تقدیر کرد و از مسئولین خواست تا با معرفی کارمند نمونه هر اداره، اززحمات آنان تجلیل شود.

مرادی در خصوص طرح های نیمه تمام ادارات توسط پیمانکاران گفت: هزینه کامل این پروژه ها با مساعدت ویژه دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویر احمد تآمین اعتبار شده و هر پیمانکار می بایست پایان کار خود را تحویل اداره مجری طرح ارائه دهد و در کمترین زمان ممکن تسویه حساب برابر با قراداهای منعقد شده به عمل خواهد آمد.

حضور در منازل شهدای کارمند، ایجاد نمایشگاه دستاوردها و مستندات عملکرد ادارات، ازدیگر برنامه های هفته دولت در شهرستان لنده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز