خبرگزاری کار ایران

با ٢٧ درصد افزایش

۴, ٥ میلیارد مترمکعب گاز به میادین نفتخیز جنوب تزریق شد

کد خبر : ۱۹۲۲۶۵

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز گفت: در ۴ ماه نخست امسال ۴, ٥ میلیارد متر مکعب گاز به میدانهای حوزه مناطق نفتخیز جنوب تزریق شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ٢٧ درصد افزایش داشته است.

منطقه یک عملیات انتقال گاز در ۴ ماه نخست امسال ۴, ٥ میلیارد متر مکعب گاز را به میدانهای حوزه مناطق نفتخیز جنوب تزریق کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، عبدالحسین کوتکی، مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز گفت: در ۴ ماه نخست امسال ۴, ٥ میلیارد متر مکعب گاز به میدانهای حوزه مناطق نفتخیز جنوب تزریق شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ٢٧ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت تزریق گاز به میدان کرنج _ پارسی با افزایش ١٥ درصدی، به ٩٠٠ میلیون مترمکعب رسیده است.

وی تاکید کرد: تزریق گاز بمنظور صیانت از چاههای نفتی انجام می شود.

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز با بیان اینکه در مدت یاد شده میزان تزریق گاز به میدان کوپال ٣٥ درصدی افزایش داشته است، گفت: در ۴ ماه نخست امسال، ٣٨٠ میلیون متر مکعب گاز به این میدان تزریق شده است.

به گفته وی، گاز تزریقی به میدان آغاجاری با افزایش ٣٠ درصدی به بیش از ٣, ٣ میلیارد متر مکعب رسیده و در مجموع میزان گاز تزریقی به میدانهای مناطق نفتخیز جنوب با افزایش ٢٧ درصدی، ۴. ٥ میلیارد مترمکعب است که این میزان گاز تزریقی یک رکورد محسوب می شود.

کوتکی تصریح کرد: با توجه به حجم گاز دریافتی از خط پنجم سراسری، میزان گاز تزریقی به میدانهای مناطق نفتخیز جنوب افزایش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز