خبرگزاری کار ایران

۴ کمیته توانمندسازی در مناطق نفتخیز جنوب تشکیل شد

کد خبر : ۱۹۱۲۴۶

دبیر کمیته راهبری کمیته‌های توانمندسازی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اظهار کرد: این کمیته‌ها شامل نیروی انسانی، بهبود روش‌ها و فرآیندهای سازمانی، فناوری و مطالعات و برنامه‌ریزی استراتژیک است که زیر نظر کمیته راهبری کمیته‌ های توانمندسازی فعالیت می کنند.

۴ کمیته توانمندسازی با هدف افزایش بهره‌وری و بهبود فرآیندها، اصلاح روش‌ها و رضایتمندی کارکنان در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، دبیر کمیته راهبری کمیته‌های توانمندسازی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اظهار کرد: این کمیته‌ها شامل نیروی انسانی، بهبود روش‌ها و فرآیندهای سازمانی، فناوری و مطالعات و برنامه‌ریزی استراتژیک است که زیر نظر کمیته راهبری کمیته‌ های توانمندسازی فعالیت می کنند.

مجتبی مصلح تهرانی درباره ماهیت کمیته های توانمندسازی توضیح داد: این کمیته ها در حقیقت اتاق‌های فکر شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب هستند که از طریق آنها مجموعه ‌ای از نخبگان، کارشناسان و صاحب نظران به تبادل نظر در زمینه اهداف مورد نظر پرداخته و با بیان نظرهای خود و جمع‌بندی آنها، راهکارهای مناسبی برای تصمیم‌گیری ها به مدیریت ارائه می‌دهند.

وی اظهار کرد: در سال ١٣٩٢ کمیته‌های توانمندسازی در مجموع ١٢۴ جلسه اصلی و ٢۴٠ جلسه فرعی با حضور ١٧٠ نفر تشکیل داد که ١٠٠ نفر آنها به طور مشترک در چند کمیته شرکت کرده‌اند و تعداد زیادی از مدیران، سرپرستان و کارشناسان نیز با کمیته‌ها همکاری دارند.

دبیر کمیته راهبری کمیته ‌های توانمندسازی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: سال گذشته کمیته‌ها در مجموع ١۶٣ پیشنهاد و نظریه را دریافت کردند که بخشی از آنها بررسی و بخشی دیگر در دست بررسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز