خبرگزاری کار ایران

وزیر نفت:

مبارزه با فساد در صنعت نفت قاطعانه پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۱۶۴

وزیر نفت مبنی بر شناسایی گلوگاه ها و بسترهای بروز فساد در صنعت نفت و اراده جدی در مبارزه با هرگونه فساد اداری و اقتصادی و ویژه خواری، در اسفندماه سال گذشته " ستاد ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی "، به ریاست شجاع الدین بازرگانی، معاون وزیر در امور مجلس و حقوقی کار خود را آغاز کرد.

وزیر نفت در پاسخ به گزارش عملکرد ستاد ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: مبارزه با فساد در صنعت نفت باید قاطعانه پیگیری شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت نفت، در پی دستور موکد بیژن زنگنه، وزیر نفت مبنی بر شناسایی گلوگاه ها و بسترهای بروز فساد در صنعت نفت و اراده جدی در مبارزه با هرگونه فساد اداری و اقتصادی و ویژه خواری، در اسفندماه سال گذشته " ستاد ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی "، به ریاست شجاع الدین بازرگانی، معاون وزیر در امور مجلس و حقوقی کار خود را آغاز کرد.

این ستاد طی جلسه های متعدد، ضمن بحثو بررسی پیرامون شرح وظایف ستاد، جمع آوری مقررات و دستورعملهای موجود در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی، تهیه و جمع بندی دیدگاه ها و تجارب اعضا درباره بسترها و آثار مخرب فساد اداری و اقتصادی، گزارشی از فعالیتهای خود را تقدیم وزیر نفت کرد.

در این گزارش مواردی چون، تشکیل جلسه مشترک با نهادهای ذیربط و نظارتی نظیر دیوان محاسبات، وزارت اطلاعات، بازرسی کلی کشور، کمیسیونهای اصل نود و انرژی مجلس شورای اسلامی با هدف اطلاع رسانی و هماهنگی با این نهادها و بهره گیری از تجارب آنان برای کارآمدسازی هرچه بیشتر سیستم همسو با محدود سازی بسترهای فساد اداری و اقتصادی مطرح شد و نیز بر ضرورت اطلاع رسانی در زمینه فعالیتهای ستاد از طریق اداره کل روابط عمومی تاکید شده است.

وزیرنفت در پاسخ به این گزارش بر شناسایی سریع تر و برخورد قاطعانه با بستر بروز فساد در وزارت نفت تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز