خبرگزاری کار ایران

هند به خطوط لوله گازی بیشتری نیاز دارد

کد خبر : ۱۸۵۳۰۳

هند قصد دارد حدود ٩٣٠٠ مایل دیگر به ٩٣٠٠ مایل شبکه کنونی گاز خود در سرتاسر هند اضافه کند.

وزیر دارایی هند اعلام کرد که کشورش به خطوط لوله گازی بیشتری نیاز دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از یو پی آی از دهلی نو، آرون جیتلی، وزیردارایی هند اعلام کرد که این کشور نیاز دارد برای تنوع بخشی به بخش ملی انرژی، زیرساختهای کنونی گازی خود را دوبرابر کند.

وی افزود: دولت هند قصد دارد حدود ٩٣٠٠ مایل دیگر به ٩٣٠٠ مایل شبکه کنونی گاز خود در سرتاسر هند اضافه کند.
این مقام هندی اعلام کرد: این اقدام به افزایش مصرف داخلی گاز و واردات این ماده کمک می کند، ضمن آن که در طولانی مدت نیز در کاهش وابستگی به هر نوع منبع انرژی سودآور خواهد بود.

دولت هند ماه آوریل گذشته اعلام کرده بود که تا اواسط دهه آینده تقاضای برآوردی گاز این کشور بیش از دوبرابر خواهد بود.
بنا بر ضوابط بک برنامه ٥ ساله انرژی، دولت هند اعلام کرده است که خواهان افزدون و اتصال حداقل یک خط لوله فراملی از ایران، عمان یا آسیای مرکزی به شبکه داخلی است.

وزیر دارایی هند اعلام کرد که توسعه زیرساختهای گازی داخلی شاید از طریق تامین اعتبار مشترک بخشهای دولتی و خصوصی انجام شود.
شرکت دولتی نفت و گاز هند پیش بینی می کند که تا سال ٢٠١٨ میلادی حدود ٣٥٣ میلیون فوت مکعب گاز از ذخایر فراساحلی هند گاز تولید کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز