خبرگزاری کار ایران

پرداخت غیرحضوری ٧٥ درصد قبوض مشترکان گاز آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۱۲۱

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: با توجه به ایجاد درگاه الکترونیکی محاسبه، مشاهده و پرداخت قبوض گاز مشترکان در سایت این شرکت، مشترکان گازبهای خود را از این طریق، همچنین از طریق بانک و باجه های الکترونیکی بانک ها پرداخت می کنند.

٧٥ درصد قبوض مشترکان گاز استان آذربایجان شرقی با الکترونیکی شدن روند اجرای فرایندها و تاثیر این روند در جلوگیری از اتلاف وقت مردم، بصورت غیر حضوری پرداخت می شود.

به گزارش ایلنا، ولی الله دینی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: با توجه به ایجاد درگاه الکترونیکی محاسبه، مشاهده و پرداخت قبوض گاز مشترکان در سایت این شرکت، مشترکان گازبهای خود را از این طریق، همچنین از طریق بانک و باجه های الکترونیکی بانک ها پرداخت می کنند.

وی افزود: کارمزد پرداختی شرکت گاز به بانک های استان از بابت پرداخت الکترونیکی به مراتب کمتر از پرداخت حضوری است، به همین دلیل با پرداخت الکترونیکی، مبالغ صرفه‌جویی شده برای توسعه و عمران شبکه‌های گاز در استان هزینه می شود.

وی بر لزوم پرداخت بموقع گازبهای مصرفی تاکید و اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ پرداخت بموقع قبوض گاز ضروری است، زیرا مهمترین منابع اجرای پروژه های گازرسانی استان از طریق وصول گازبهای مشترکین تامین می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: استان آذربایجان شرقی بیش از یک میلیون و ٢۴۴ هزار مشترک گاز در بخش خانگی و غیرخانگی دارد که در صورت اعمال مدیریت بر مصرف، مهمترین همیار شرکت گاز در تامین زیرساخت های انرژی بخش تولید و صنعت و به تبع آن تحقق توسعه پایدار خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز