خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا درخواست کرد:

مشارکت بیشتر مشترکان در ساعت‌های اوج مصرف

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۰۶۷

مصرف‌کنندگان همواره با خدمت‌گزاران صنعت آب و برق برای تامین پایدار این خدمات مشارکت داشته‌اند.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: مشارکت مردمی در ساعت‌های اوج مصرف، خدمات پایدار آب و برق را تامین می‌کند.
به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، رحیم میدانی با بیان اینکه تمهید لازم از مدت‌ها پیش در ۱۲ کلان‌شهر کشور اندیشیده شده و منابع مالی آن مشخص شده است، گفت: از مصرف‌کنندگان تقاضا داریم شوک‌های پیش‌بینی نشده به شبکه وارد نکنند.
وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های جام جهانی فوتبال و به تبع آن افزایش مصرف آب و برق در کشور، گفت: مصرف‌کنندگان همواره با خدمت‌گزاران صنعت آب و برق برای تامین پایدار این خدمات مشارکت داشته‌اند و برای مثال، چند سال پیش که در حوزه برق مشکلاتی به وجود آمد، با کمک مردم در زمان پیک بخشی از مشکلات توسط خود مردم حل شد.
میدانی تصریح کرد: تامین منابع آبی و ذخایر پیک درنظر گرفته شده است اما اگر پیک لحظه‌ای خیلی خارج از محاسبه‌های ما اتفاق بیفتد، به‌طور طبیعی شبکه تحمل آن را نخواهد داشت و به افت فشار و ایجاد مشکلاتی در شبکه منجر می‌شود.
وی افزود: انتظاری که ما از مصرف‌کنندگان داریم، کار سخت و طاقت‌فرسایی نیست فقط کافی است زمان استحمام را کاهش دهند و بین ۱۰ تا ۲۰ درصد در مصارف خانگی رعایت کنند و مطمئن باشند که هیچ مشکلی در هیچ شهری پیش نمی‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز