خبرگزاری کار ایران

با حکم معاون وزیر نفت

مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۲۷۹

رکن الدین جوادی در این حکم انتصاب بر اهمیت فوق العاده برنامه ریزی دقیق و به موقع تولید و تعمیرات در شر کتهای تابعه و ضرورت هماهنگی کامل در سطح صنعت نفت برای کاهش زمان تعمیرات از یکسو و همزمانی آنها با هم و همچنین حداکثر کردن میزان و مدت تولید در واحدها و شرکت های تولیدی و عملیاتی را تاکید و عنوان کرده است که این الزامات، نقش و حساسیت و جامعیت مسئولیت مدیریت نظارت بر تولید نفت و گاز را دوچندان می کند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی، سیف اله جشن ساز را به سمت مدیریت نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، رکن الدین جوادی در این حکم انتصاب بر اهمیت فوق العاده برنامه ریزی دقیق و به موقع تولید و تعمیرات در شر کتهای تابعه و ضرورت هماهنگی کامل در سطح صنعت نفت برای کاهش زمان تعمیرات از یکسو و همزمانی آنها با هم و همچنین حداکثر کردن میزان و مدت تولید در واحدها و شرکت های تولیدی و عملیاتی را تاکید و عنوان کرده است که این الزامات، نقش و حساسیت و جامعیت مسئولیت مدیریت نظارت بر تولید نفت و گاز را دوچندان می کند.

جوادی خطاب به جشن ساز خاطرنشان کرده است: با عنایت به تجربیات طولانی جنابعالی انتظار و امید است این مدیریت نقش برجسته تری در این جایگاه حساس ارائه کند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکم جداگانه ای، از تلاشهای امیرمسعود جباری راد، مدیریت پیشین نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران در مدت زمان تصدی این سمت قدردانی و وی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز